eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo2 umowy w netii
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 1

  • 1. Data: 2012-04-04 21:33:45
    Temat: 2 umowy w netii
    Od: "marek R." <m...@g...com>

    1. Zadzwoniła pani z Netii i zaproponowała przejście do netii z netem/
    telefonem. Oferta mi odpowiadała w zakresie świadczonych usług.
    2. Na WWW była informacja, że dla nowych klientów 1-3 miesięcy płaci
    się obniżony abonament, jednak pani mnie zapewniała, że to jest dla
    przedłużających umowę- zdecydowałem się mimo wszystko, ale
    postanowiłem to zweryfikować
    3. Wypełniłem formularz www, oddzwonił pan, powiedział, że jest
    miesiąc za 2 złote, przygotował umowę.
    4. Przyjechał kurier, przywiózł umowę, mama podpisała (telefon na
    mamę) - to umowa sporządzona przez panią z punktu 1.
    Zostałem poinformowany, że od umowy moge odstapić w ciągu 10 dni, więc
    mama (na nią jest telefon) umowe podpisała.
    5. Przyjechał kurier (na 2 dzień) przywiózł umowę mama (nieco z
    rozpędu) podpisała. po szczegółowej analizie okazało się, ze ta druga
    umowa to jest ta ze zniżką.


    Umowa bez zniżek to "na maxa- BSA" ,ze zniżkami to "na maxa- WWW)
    Pani w infolinii poinformowała mnie, że mogę obie umowy podpisac, a
    tą, kóra mi nie odpowiada, wypowiedzieć. Ja nie spodziewałem się, że
    Pan, który przygotowywała 2 umowę nie anulował wysyłki tej pierwszej.

    7. Wysłałem dzisiaj wypowiedzenie tej 2 umowy, i otrzymałem z netti
    taki tekst:

    *****
    Odpowiadając na prośbę dotyczącą odstąpienia od umowy informuję, że
    umowa numer (numer umwy 1, bez zniżek) jest w trakcie aktywacji, gdyż
    podpisała ją Pani jako pierwszą. Umowę numer (umowa nr 2, ze znizka)
    wypowiedzieliśmyiśmy z powodu, iż w systemie widniała już podpisana
    przez Panią umowa.

    W przypadku wprowadzenia Pani pisma umowę (nr 1 umowy bez zniżek)
    anulujemy i nie będziemy świadczyli Pani żadnych usług. Jeśli nadal
    rozważa Pani odstąpienie od wspomnianej umowy proszę o wiadomość
    zwrotną.

    Jeśli nie zgadza się Pani z moimi wyjaśnieniami ma Pani prawo do
    złożenia reklamacji z prośbą o aktywację usług w ofercie Na Maxa WWW.
    Reklamacja powinna określać:
    a) imię i nazwisko lub nazwę Abonenta wraz z adresem zamieszkania lub
    siedziby;
    b) określenie przedmiotu reklamacji oraz reklamowanego okresu;
    c) przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację;
    d) przydzielony Abonentowi numer, którego reklamacja dotyczy, numer
    ewidencyjny lub adres miejsca Zakończenia Sieci;
    e) wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności w przypadku, gdy
    reklamujący żąda ich wypłaty;
    f) numer konta bankowego lub adres właściwy do wypłaty odszkodowania
    lub innej należności albo wniosek o zaliczenie na poczet przyszłych
    należności - w przypadku, gdy reklamujący żąda wypłaty odszkodowania
    lub innej należności;
    g) podpis Abonenta w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
    *****

    Czy da się to "wygrać" bez rezygnacji z usług i ponownej umowy od
    nastepnego miesiąca (ale wtedy zapłącę za jedn miesiąc dodatkowo w
    TPSA za internet w umowie na czas nieograniczony)?
    PS. Nie otrzymałem informacji, że oni mi tą korzystniejszą umowę
    "wypowiedzieli"- napisali o tym wypowiedzeniu jak im wysłałem swoje- w
    mailu który powyżej.

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1