-
1. Data: 2012-04-04 21:33:45
Temat: 2 umowy w netii
Od: "marek R." <m...@g...com>
1. Zadzwoniła pani z Netii i zaproponowała przejście do netii z netem/
telefonem. Oferta mi odpowiadała w zakresie świadczonych usług.
2. Na WWW była informacja, że dla nowych klientów 1-3 miesięcy płaci
się obniżony abonament, jednak pani mnie zapewniała, że to jest dla
przedłużających umowę- zdecydowałem się mimo wszystko, ale
postanowiłem to zweryfikować
3. Wypełniłem formularz www, oddzwonił pan, powiedział, że jest
miesiąc za 2 złote, przygotował umowę.
4. Przyjechał kurier, przywiózł umowę, mama podpisała (telefon na
mamę) - to umowa sporządzona przez panią z punktu 1.
Zostałem poinformowany, że od umowy moge odstapić w ciągu 10 dni, więc
mama (na nią jest telefon) umowe podpisała.
5. Przyjechał kurier (na 2 dzień) przywiózł umowę mama (nieco z
rozpędu) podpisała. po szczegółowej analizie okazało się, ze ta druga
umowa to jest ta ze zniżką.
Umowa bez zniżek to "na maxa- BSA" ,ze zniżkami to "na maxa- WWW)
Pani w infolinii poinformowała mnie, że mogę obie umowy podpisac, a
tą, kóra mi nie odpowiada, wypowiedzieć. Ja nie spodziewałem się, że
Pan, który przygotowywała 2 umowę nie anulował wysyłki tej pierwszej.
7. Wysłałem dzisiaj wypowiedzenie tej 2 umowy, i otrzymałem z netti
taki tekst:
*****
Odpowiadając na prośbę dotyczącą odstąpienia od umowy informuję, że
umowa numer (numer umwy 1, bez zniżek) jest w trakcie aktywacji, gdyż
podpisała ją Pani jako pierwszą. Umowę numer (umowa nr 2, ze znizka)
wypowiedzieliśmyiśmy z powodu, iż w systemie widniała już podpisana
przez Panią umowa.
W przypadku wprowadzenia Pani pisma umowę (nr 1 umowy bez zniżek)
anulujemy i nie będziemy świadczyli Pani żadnych usług. Jeśli nadal
rozważa Pani odstąpienie od wspomnianej umowy proszę o wiadomość
zwrotną.
Jeśli nie zgadza się Pani z moimi wyjaśnieniami ma Pani prawo do
złożenia reklamacji z prośbą o aktywację usług w ofercie Na Maxa WWW.
Reklamacja powinna określać:
a) imię i nazwisko lub nazwę Abonenta wraz z adresem zamieszkania lub
siedziby;
b) określenie przedmiotu reklamacji oraz reklamowanego okresu;
c) przedstawienie okoliczności uzasadniających reklamację;
d) przydzielony Abonentowi numer, którego reklamacja dotyczy, numer
ewidencyjny lub adres miejsca Zakończenia Sieci;
e) wysokość kwoty odszkodowania lub innej należności w przypadku, gdy
reklamujący żąda ich wypłaty;
f) numer konta bankowego lub adres właściwy do wypłaty odszkodowania
lub innej należności albo wniosek o zaliczenie na poczet przyszłych
należności - w przypadku, gdy reklamujący żąda wypłaty odszkodowania
lub innej należności;
g) podpis Abonenta w przypadku reklamacji złożonej w formie pisemnej.
*****
Czy da się to "wygrać" bez rezygnacji z usług i ponownej umowy od
nastepnego miesiąca (ale wtedy zapłącę za jedn miesiąc dodatkowo w
TPSA za internet w umowie na czas nieograniczony)?
PS. Nie otrzymałem informacji, że oni mi tą korzystniejszą umowę
"wypowiedzieli"- napisali o tym wypowiedzeniu jak im wysłałem swoje- w
mailu który powyżej.