  • 11. Data: 2008-11-24 18:22:10
    Temat: Re: 2 polskie paszporty
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

    > To Rosja jest dla Ciebie cywilizowanym krajem, ktory bedziesz nam
    > podawal za przyklad ?
    > A Polska to co ??? Wg Ciebie - jakis Zydoland stepowy ?

    to jest zdanie złożone i mam nadzieje że mi wyszło, ale chyba jednak
    zbyt złożone.

    Na logike biorąc, po co Rosjaninowi jego paszport leżący w konsulacie
    Rosji ?

    Marcin

  • 12. Data: 2008-11-24 18:35:21
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin Kuczera" <m...@u...leon.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > złożone.
    >
    > Na logike biorąc, po co Rosjaninowi jego paszport leżący w konsulacie

    Za jaka granica, jaki paszport, jakie kraje sa cywilizowane, Rosja jest
    cywilizowana, czy nie ? , u nas ? u kogo ?

    Same niewiadome.

    Jest chyba istytucja promesy wizowej ? - wiec paszport nie musi lezec w
    jakiejs ambasadzie...???

  • 13. Data: 2008-11-24 19:21:14
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

> [...]
    >
    > Same niewiadome.
    >
    > Jest chyba istytucja promesy wizowej ? - wiec paszport nie musi lezec w

    no nic, nie zrozumiałeś.
    Mam na myśli takiego obywatela Republiki Czeskiej który siedzi sobie w
    RPA a w między czasie jego wiza się "załatwia" w konsulacie Federacji
    Rosyjskiej.

    A promesa wizowa to jest właśnie to co Ci wlepiają do paszportu, a
    popularnie (również przeze mnie) nazywane jest wizą.

    Jak mają Ci to wlepić jak swój jedyny paszport masz przy sobie będąc za
    taką granicą która tego wymaga ?
    A po powrocie masz czas przeprać galoty i kolejny samolot czeka...

    Marcin

  • 14. Data: 2008-11-24 19:49:43
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

> [...]
    > taką granicą która tego wymaga ?
    > A po powrocie masz czas przeprać galoty i kolejny samolot czeka...

    Chyba zrozumialem...
    Chyba udzielenie promesy nie ma byc zwiazane z przetrzymywaniem paszportu.
    Taka jest idea.
    Dopiero po przyznaniu powinno sie przesylac paszport do wbicia wizy.
    Jesli jakies konsulaty chca obecnosci paszportu, podczas calej procedury, to
    nie sa to konsulaty krajow cywilizowanych.

  • 15. Data: 2008-11-24 20:26:40
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    Marcin Kuczera wrote:

    > to jest zdanie złożone i mam nadzieje że mi wyszło, ale chyba jednak
    > zbyt złożone.

    Uzywaj zdan prostych, z jasno okreslonym podmiotem - to taka dobra rada
    na przyszlosc. Niestety coraz mniej ludzi jest w stanie zrozumiec zdania
    zlozone, a juz wielokrotnie zlozone to masakra.

    Pozdro

    Maseł

  • 16. Data: 2008-11-24 20:34:11
    Od: Marcin Kuczera <m...@u...leon.pl>

> [...]
    > Jesli jakies konsulaty chca obecnosci paszportu, podczas calej
    > procedury, to nie sa to konsulaty krajow cywilizowanych.

    no, np USA, idziesz na rozmowe z konsulem i zostawiasz paszport który
    czeka przeważnie 1-2 dni na wlepienie promesy wizowej potocznie zwanej
    wizą a następnie wysyłają do Ciebie paszport kurierem.
    Da się to przy odrobinie szczęscia załatwić w ciągu 1 dnia, ale to tylko
    dzięki uprzejmości konsula i temu, ze zweryfikowane odciski palców zdążą
    dotrzeć tego samego dnia.

    Są kraje których konsulaty/ambasady są np tylko w Brukseli i trzeba to
    załatwić kurierem i troche to trwa.
    A są takie w których paszport poprostu musi swoje odleżeć.

    Marcin

  • 17. Data: 2008-11-24 21:22:35
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 24 Nov 2008 14:18:34 -0300, Marcin Kuczera napisał(a):

    > Ale wiza z USA działa poprawnie nawet jak jest w starym podziurawionym
    > paszporcie (o ile wiza nie jest uszkodzona).
    > Przetestowane praktycznie.

    Tak. Piszą o tym na swojej stronie oficjalnej. Sami sobie utrudniają

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    http://foto.3mam.net/ kolej Warszawa galeria wielotematyczna