  • 1. Data: 2008-11-23 19:51:27
    Temat: Dlaczego polskie dzieci będą przymierać głodem
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    Polak potrafi!
    O Polakach idzie opinia w świecie, że są kombinatorami, leniami, złodziejami.
    Tak mi się wydaje, że na tę opinię najbardziej pracują władze polskie. Bo oto
    co robi rząd polski, żeby zmniejszyć bezrobocie. Tak ustawia relacje socjalne w
    państwie, żeby się nikomu nie opłacało tu robić i żyć i zmusza się w ten sposób
    społeczeństwo polskie do emigracji zarobkowej z kraju.
    Trudno nie ulec wrażeniu, że nasza władza ma osobliwe priorytety. Prezydent
    obronił Gruzję przed Rosją. Premier - USA przed Iranem. Może dlatego bronić
    polskich dzieci nie ma komu.
    "Dziennik" sprawdza dziś wielostronnie stan opieki nad dziećmi w Polsce. Wnioski
    są ponure. Zajmujemy jedno z ostatnich miejsc w Europie.

    Przy cenach porównywalnych już, a często wyższych od zachodnioeuropejskich, mamy
    jedne z najniższych zasiłów rodzinnych w Europie - 48 zł na dziecko do 5. roku
    życia, 64 zł powyżej. Granica dochodu netto na osobę to 504 zł. Jeśli się ją
    przekroczy, zasiłek nie przysługuje. Osławioną "politykę prorodzinną", o której
    trąbi każdy rząd, zdecydowanie bardziej interesuje aborcja i in vitro.
    Co czwarte polskie dziecko żyje w biedzie. Co trzecie jest niedożywione i idzie
    do szkoły bez śniadania. Podobnie jest tylko... w Rumunii.
    Pomimo biedy dotykającej 2,5 mln Polaków, w tym co trzecie
    polskie dziecko, rząd pomaga finansowo... Gruzji. Było to w lutym - gdy nikomu
    się nie śniło, że będziemy również bronić Gruzji własną piersią.

    Amerykańskie tarcze i gruzińskie wiece bardzo pięknie wypadają w telewizji.
    Jednak czy nie byłoby jeszcze piękniej, gdyby polskie władze, zamiast dbać o
    "prestiż w świecie" przez wtrącanie swoich trzech groszy w każdą odległą
    awanturę, zajęły się wreszcie problemami WŁASNEGO narodu?

    Władze w Polsce celowo prowadzą taką politykę, żeby nasz kraj wyludnić z Polaków
    i polski naród wynarodowić. W tym celu wypędzają nas Polaków za granicę i
    utrzymują na najniższym poziomie zasiłki rodzinne, żeby czasami tu nikt nie
    powrócił lub też inni cudzoziemcy z krajów UE nie chcieli się osiedlać.

    Wg, art. 86 Rozporządzenia wykonawczego Rady EWG Nr 574/72, aby uzyskać
    świadczenie rodzinne w państwie, którego ustawodawstwo stosowane jest w związku
    z wykonywaniem pracy lub pracy na własny rachunek, zainteresowany powinien
    zgłosić wniosek do instytucji właściwej tego państwa. Jeżeli ustawodawstwo
    państwa, w którym wykonywana jest praca najemna lub działalność zawodowa
    przewiduje taką sytuację, wniosek powinien zostać złożony za pośrednictwem
    pracodawcy.

    Natomiast w przypadku, gdy świadczenia rodzinne, które mogłyby być przyznane w
    Polsce zgodnie z ustawa z dnia 28 listopada 2003 r. o świadczeniach rodzinnych
    byłyby wyższe od tych przysługujących w państwie wykonywania pracy zgodnie z 10
    par. l lit. a) Rozporządzenia wykonawczego Rady EWG Nr 574/72 w Polsce powinna
    zostać przyznana nadwyżka równa różnicy pomiędzy wysokością przyznanego
    świadczenia w państwie wykonywania pracy, a świadczeniem, jakie przysługiwałoby
    w Polsce.

    Dlatego ze strachu, że włodarzom Polski nie starczy na ich priorytety, zasiłki
    będą zawsze utrzymywane na najniższym w UE poziomie.
    --
    boukun

    Lech Kaczyński powiedział dziennikarzom, że drugi raz jest pod Ścianą Płaczu -
    pierwszy raz był tam jako prezydent Warszawy. To jedno z podstawowych miejsc
    naszej cywilizacji. Jestem oczywiście wyznania chrześcijańskiego, a nie
    mojżeszowego, ale wiem skąd się wywodzi moja wiara - zaznaczył.

  • 2. Data: 2008-11-24 17:45:26
    Od: "e-zop" <e...@o...pl>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > zasiłki
    > będą zawsze utrzymywane na najniższym w UE poziomie.

    Wiesz Bekon,
    Twoja walka o wieksze zasilki jest dla mnie zrozumiala...
    Ale tutaj sa glownie studenci prawa, ktorzy chca tak wplynac na prawodastwo,
    zeby obywatele byli sklonni dobrowolnie podjac wytezona prace na rzecz
    Narodu i Kraju.

    Twoje zabiegi sa wiec skierowane do niewlasciwej grupy.
    Zglos sie do Ikonowicza.