    From: "malgos" <M...@t...lodz.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: 180 dni zwolnienia ciążowego i co dalej
    Date: Mon, 25 Apr 2005 11:51:51 +0200

    Mam pytanie, od 3 miesiąca ciązy jestem na zwolnieniu, i teraz minęło
    wlasnie 180 dni i księgowośc w mojej firmie twierdzi ze nie mogą mi dalej
    placici za zwolnienie bo muszę mieć orzeczenie od lekarza Zusowskiego, że
    rokuje powrót do zdrowia, ponoć ciężarne traktowane śa teraz tak jak kazdy
    inny na zwolnieniu i po pół roku trzeba sie starac o rente.
    czy ktoś z Was to przerabiał i jak to było załatwiane w Zusie, ja mam
    jeszcze problem taki ze termin porodu mam za 6 dni wiec nei sadze zeby
    zdązyla z tymi papierami wszytskimi isc do lekarza prowadzacego do Zusu i
    jesczez tam pewnei na tę komisje sie czeka, co jak ja w międzyczasie urodze,
    na jakiej podstawie lekarz w Zusie stwierdzi czy moje zwolnienie bylo
    zasadne, nie rozumiem zupelnie tego przepisu.

    Za wszelkei info dziekuje