-
11. Data: 2009-04-02 13:34:36
Temat: Re: 10 dni na zwrot towaru
Od: witek <w...@g...pl.invalid>
Miecio wrote:
> FlashT pisze:
>> Witam,
>> Mam pewien problem... mianowicie kupilem w sklepie internetowym
>> projektor. Wybieralem go przez miesiac, czytajac wszelkie parametry,
>> recenzje itp., jednak okazalo sie ze projektor nie pasuje do warunkow
>> w jakich mial pracowac. Chcialem skorzystac z prawa do zwrotu w ciagu
>> 10 dni, jednak sprzedawca powiedzial, ze prawo to obowiazuje tylko i
>> wylacznie kiedy sprzet jest w stanie nienaruszonym, a ze projektor
>> uruchomilem, to nie jest nienaruszony... jak to sie ma do ustawy? Mam
>> prawo go zwrocic czy nie?
>> Z powazaniem,
>> FlashT
>>
>
> Napisz do niego pisemko przed upływem 10 dni które zawiera informacje,
> że powołując się na "ten i ten" paragraf chcesz dokonać zwrotu. On ma
> kilka dni na odp. Jeśli nie odpowie reklamacja uznana. Z tymi wszystkimi
> papierkami masz łatwiejszą drogę sądową :)
jaka reklamacja?
-
12. Data: 2009-04-02 16:57:07
Temat: Re: 10 dni na zwrot towaru
Od: Miecio <j...@w...pl>
witek pisze:
>> Napisz do niego pisemko przed upływem 10 dni które zawiera informacje,
>> że powołując się na "ten i ten" paragraf chcesz dokonać zwrotu. On ma
>> kilka dni na odp. Jeśli nie odpowie reklamacja uznana. Z tymi
>> wszystkimi papierkami masz łatwiejszą drogę sądową :)
>
> jaka reklamacja?
A ty po raz kolejny udowadniasz, że nie czytasz wątków na które
odpowiadasz...
-
13. Data: 2009-04-02 17:04:02
Temat: Re: 10 dni na zwrot towaru
Od: januszek <j...@p...irc.pl>
Miecio napisał(a):
>> jaka reklamacja?
> A ty po raz kolejny udowadniasz, że nie czytasz wątków na które
> odpowiadasz...
Hmm, *albo* reklamacja, *albo* zwrot w ciągu 10 dni...
j.
--
"Można wysnuć wniosek, że przyszłością gier są małe opalizujące krążki -
płyty kompaktowe. Głównym tego powodem jest nieopłacalność skopiowania
takiej gry nagranej na CD-ROM." (Gambler 00/1993)
-
14. Data: 2009-04-02 19:07:12
Temat: Re: 10 dni na zwrot towaru
Od: Tristan <n...@s...pl>
W odpowiedzi na pismo z czwartek 02 kwiecień 2009 15:34
(autor witek
publikowane na pl.soc.prawo,
wasz znak: <gr2et3$1ik$2@inews.gazeta.pl>):
> szybko to się zużywa otwarte mleko, albo chleb na stole, a nie lampa w
> projektorze.
Tyle, że sprzedawca nieźle w plecy będzie albo opchnie to naiwniakowi
kolejnemu, co nie zauważy, że otwierane, rozbebeszone, a żarówa męczona.
--
Tristan
Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyty Mydełko Fa 2
-
15. Data: 2009-04-02 19:41:03
Temat: Re: 10 dni na zwrot towaru
Od: Miecio <j...@w...pl>
januszek pisze:
>
> Hmm, *albo* reklamacja, *albo* zwrot w ciągu 10 dni...
>
> j.
>
Ja to rozumiem, ale nie o to chodzi w mojej odpowiedzi.
-
16. Data: 2009-04-02 20:06:41
Temat: Re: 10 dni na zwrot towaru
Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>
A może byś podał innym ku przestrodze jaki to sklep.
Niedawno kupowałem w sklepie internetowym Electro.pl telewizor. W domu
okazało się że nie działa. Nie chce mi się wierzyć, że z fabryki wyszedł
uszkodzony, ale skoro transportu nie przeżył, a opakowanie nie nosiło śladów
niewłaściwego traktowania w transporcie, zdecydowałem się skorzystać z prawa
do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem. Po prostu doszedłem do
wniosku, że trafiłem na egzemplarz, z którym w ramach gwarancji będę biegać
i ponosić dodatkowe koszty, serwisu gwarancyjnego na ten model w mieście w
którym mieszkam nie ma.
Ze strony Electro.pl żadnych dodatkowych trudności. Zgodnie z podanymi
informacjami na ich stronie zgłosiłem temat, osoba rozmawiającą ze mną
poinformowała mnie dokładnie co mam uczynić.
--
Jurek W
W...@k...chip.pl_i_to_tez
Użytkownik "FlashT" <w...@c...com> napisał w wiadomości
news:gr21ui$fgs$1@news.onet.pl...
> Witam,
> Mam pewien problem... mianowicie kupilem w sklepie internetowym projektor.
[...]
-
17. Data: 2009-04-02 20:09:21
Temat: Re: 10 dni na zwrot towaru
Od: "Jurek W" <j...@k...chip.pl>
To jest jego ryzyko handlowe. Otwierając sklep internetowy wiedział jakie
jego klienci mają prawa.
--
Jurek W
W...@k...chip.pl_i_to_tez
>
> Tyle, że sprzedawca nieźle w plecy będzie albo opchnie to naiwniakowi
> kolejnemu, co nie zauważy, że otwierane, rozbebeszone, a żarówa męczona.
-
18. Data: 2009-04-02 20:21:06
Temat: Re: 10 dni na zwrot towaru
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Osobnik posiadający mail ...@...atonet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:
>> Mam pewien problem... mianowicie kupilem w sklepie internetowym
>> projektor. Wybieralem go przez miesiac, czytajac wszelkie parametry,
>> recenzje itp., jednak okazalo sie ze projektor nie pasuje do warunkow
>> w jakich mial pracowac. Chcialem skorzystac z prawa do zwrotu w ciagu
>> 10 dni, jednak sprzedawca powiedzial, ze prawo to obowiazuje tylko i
>> wylacznie kiedy sprzet jest w stanie nienaruszonym, a ze projektor
>> uruchomilem, to nie jest nienaruszony... jak to sie ma do ustawy? Mam
>> prawo go zwrocic czy nie?
>
> Walczyć, walczyć. Masz prawo przetestować produkt a następnie go
> zwrócić. Niedawno opisywałem moje boje ze sprzedawcą internetowym, od
> którego kupiłem kabinę prysznicową a następnie jej nie odebrałem.
> Adwokat sprzedawcy straszył sądem, bo kabina na specjalne zamówienie
> była sprowadzana, ja określiłem jej parametry itp.
nie jestem pewien, czy w przypadku towarów "na zyczenie" przepis o zwrocie
obowiązuje.
--
Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
"Bądź odważny. A jeżeli nie jesteś, udawaj, ze jesteś.
Nikt nie zauważy różnicy." H. Jackson Brown, Jr.
-
19. Data: 2009-04-02 21:05:36
Temat: Re: 10 dni na zwrot towaru
Od: castrol <j...@w...wp.pl>
Tristan pisze:
> Tyle, że sprzedawca nieźle w plecy będzie albo opchnie to naiwniakowi
> kolejnemu, co nie zauważy, że otwierane, rozbebeszone, a żarówa męczona.
Wiesz, jak klient przylazlby do jego stacjonarnego sklepu to tez
musialby rozbebeszyc, a na zyczenie klienta uruchomic i zademonstrowac
jak dziala. Takie ryzyko prowadzenia sklepu.
--
Pozdrawiam
Jacek Kustra
-
20. Data: 2009-04-02 23:21:09
Temat: Re: 10 dni na zwrot towaru
Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
Osobnik posiadający mail j...@k...chip.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
następuje:
> A może byś podał innym ku przestrodze jaki to sklep.
>
> Niedawno kupowałem w sklepie internetowym Electro.pl telewizor. W domu
> okazało się że nie działa. Nie chce mi się wierzyć, że z fabryki
> wyszedł uszkodzony, ale skoro transportu nie przeżył, a opakowanie nie
> nosiło śladów niewłaściwego traktowania w transporcie, zdecydowałem
> się skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem.
> Po prostu doszedłem do wniosku, że trafiłem na egzemplarz, z którym w
> ramach gwarancji będę biegać i ponosić dodatkowe koszty, serwisu
> gwarancyjnego na ten model w mieście w którym mieszkam nie ma.
> Ze strony Electro.pl żadnych dodatkowych trudności. Zgodnie z podanymi
> informacjami na ich stronie zgłosiłem temat, osoba rozmawiającą ze mną
> poinformowała mnie dokładnie co mam uczynić.
>
podejrzewam ze skorzystałes jednak z innego prawa, bo w ramach mozliwosci
zwrotu w terminie 10/90 dni nie działajacych rzeczy zwracac nie mozna -
nawet jezeli nie działay od samego poczatku.
--
Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516 ; www.rowery.rejtravel.pl
b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
Jest Leżajsk, jest dobrze.
Był Leżajsk, jest mi niedobrze.