  • 101. Data: 2013-11-04 22:26:43
    Temat: Re: 0,8 sekundy
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hikikomorisan wrote:

    > Ale dlaczego litowac sie nad morderca?

    bo oni nie są mordercami...

  • 102. Data: 2013-11-04 22:27:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail w...@g...com napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > Nie słyszałem, zeby to było takie proste i automatyczne.
    > Skoro celem nadrzednym jest to co kolega napisał, to nawet nie usze
    > isc do
    > wiezienia - zobowiążę sie natychmiast po morderstwie.

    Sretto, pierdolietoo...

    drrrrrrrrrrrrrrr o budzik dzwoni...

  • 103. Data: 2013-11-04 22:28:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Budzik wrote:
> [...]
    > morderstwo dlatego tez rozumiem, ze kara wiezienia moze nie być
    > wysoka jak
    > za morderstwo.
    > Ale jednak zginął człowiek. Dlatego też, zamiast wiezienia, uważam, ze
    > lepiej dla spoleczenstwa, aby sprawca w ramach kary pomagał rodzinie
    > zabitego, pracując na ich rzecz.
    > Jeżeli bedzie pracował, oddawał czesc przychodów itp. wtedy bedziemy
    > wiedziec, ze zrozumiał swój bład i chce go naprawić.
    > Jeżeli jednak bedzie sie migał od pracy, ukrywał zarobki itd to czy
    > stał
    > sie WARTOSCIOWYM członkiem spoleczenstwa?

    no i OK ale nie całe życie...

  • 104. Data: 2013-11-04 22:29:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    hikikomorisan wrote:

    > Mozna raz ale długo, kaci kiedys potrafili obdzierac ze skory

    w sumie to zawsze byłęś głąbem

  • 105. Data: 2013-11-04 23:40:53
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 04.11.2013 22:26, Marek Dyjor wrote:

    > bo oni nie są mordercami...

    tak, sa nieszczesliwymi dziecmi, ktore trzeba kochac.

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Chcesz-biedowac-na-s
    tarosc-Zaufaj-panstwu-2929060.html

    zen.aspx

  • 106. Data: 2013-11-04 23:41:29
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 04.11.2013 22:29, Marek Dyjor wrote:

    > w sumie to zawsze byłęś głąbem

    Chyba ty...

  • 107. Data: 2013-11-04 23:44:54
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 04 Nov 2013 23:40:53 +0100 osobnik zwany hikikomorisan
    napisał:

    > tak, sa nieszczesliwymi dziecmi, ktore trzeba kochac.

    za to Ty wykazujesz skłonności mordercy-sadysty

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 108. Data: 2013-11-05 00:27:41
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail m...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > no i OK ale nie całe życie...

    A ja pisałem, ze całe życie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Mężczyzna musi trzy rzeczy w życiu zrobić...

  • 109. Data: 2013-11-05 08:38:29
    Temat: Re: 0,8 sekundy [tylko 2-3 lata "do odsiadki" za spowodowanie śmierci?]
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-11-03 20:22, Marek Dyjor pisze:
    > no i trzeba zasymulować czy nie mial szansy zostać prezesem jakieś firmy
    > albo członkiem zarządu spółki skarbu państwa...
    > wtedy oczywiście więcej kasy...
    Sprawdzić, czy nie był członkiem partii rządzącej, bo tu dochody są nie
    do przewidzenia, nie do udokumentowania itp itd :->

    Maciek

  • 110. Data: 2013-11-05 08:44:41
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2013-11-03 20:20, Marek Dyjor pisze:
    > przypomnę tutaj przypadek I Wojny światowej i tzw reparacji wojennych, które
    > napewno słusznie sie należały od sprawcy czyli Narodu Niemieckiego ale
    > praktycznie ich zrujnowały i doprowadziły prawdopodobnie do wybuchu II Wojny
    > Światowej i całego horroru olbrzymiego ludobójstwa.
    Dlatego IIWŚ zakończyła się wreszcie zgodnie z zasadami humanizmu -
    ofiary nie gnębiły swych ciemiężycieli, tylko wybaczyły im jak na
    prawdziwych katolików przystało. Ciemiężyciele zaś zrozumieli swój błąd
    i obecnie tworzą zdrową tkankę narodów :->

    Maciek