-
Rynek energetyczny a interesy konsumentów
... Tymczasem do tej pory nie przeprowadzono żadnej szeroko zakrojonej kampanii informacyjnej adresowanej do opinii publicznej, poświęconej rynkowi energii. Na ... do podobnego stanu na rynku energetycznym jest długotrwały i kosztowny. Trzecim elementem ograniczającym pozytywne skutki liberalizacji dla konsumentów jest zjawisko charakterystyczne dla wielu ...
-
Gdzie można umieszczać plakaty wyborcze?
... " rozwieszającego graniczy z cudem, a plakaty, hasła wyborcze oraz urządzenia ogłoszeniowe ustawione dla celów prowadzenia kampanii wyborczej właściwe komitety obowiązane są usunąć w terminie 30 dni po dniu wyborów. Jednak najczęściej komitety wyborcze zapominają o tym obowiązku i plakaty stają się elementem miejskiego krajobrazu na wiele miesięcy.
-
Prawa młodego konsumenta
... ze środków Unii Europejskiej oraz Urzędu przeprowadzono 480 szkoleń we wszystkich województwach w Polsce dla uczniów szkół podstawowych, gimnazjalnych oraz średnich. Elementem kampanii był również konkurs plastyczny, na który twórcy nadesłali ponad 3000 prac ze wszystkich województw. Młodzi artyści nawiązują swoją tematyką do ...
-
Prawa konsumenta: rzetelna reklama
... nazwa produktu, jego opakowanie, niektóre cechy. Reszta to już sprawa skutecznej kampanii promocyjnej, której celem jest przekonanie konsumenta, że rzeczywiście jest to produkt ... gruncie ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej przyjmuje się, że elementem umowy jest każda informacja podawana konsumentowi przez producenta, sprzedawcę ...
-
Prawo reklamy: jak działa?
... elementem przestrzeni miejskiej wielu polskich miast. Zazwyczaj umieszcza się je "gdzie popadnie" - wiaty przystankowe, parkany, klatki schodowe itp. W ten właśnie prosty sposób stają się one bardziej zauważalne, ale także coraz bardziej uciążliwe. Znalezienie kompromisu pomiędzy szukaniem klienta, racjonalizacją kosztów kampanii reklamowej ...
-
Ochrona baz danych osobowych
... zawiązanie intratnych kontraktów i odnalezienie wartościowego partnera dla firmy, niesie ze sobą konkretny zysk. Profesjonalne bazy danych są dziś kluczowym elementem realizowanych projektów i kampanii e-marketingowych. Jak wiadomo, o skuteczności działań komunikacyjnych nie świadczy liczba kontaktów, ale ich jakość. Dlatego mając na uwadze wartość ...
-
Cross-border w e-commerce. Jakie zmiany prawne wejdą w życie w 2024 roku?
... Dyrektywa DAC7 i raportowanie transakcji przez operatorów platform internetowych Kluczowym elementem nadchodzących zmian dla przedsiębiorców sprzedających w modelu cross-border jest ... opłat związanych z odpadami powstałymi z poszczególnych produktów oraz finansowania publicznych kampanii edukacyjnych. Z kolei w lipcu tego roku zaczną obowiązywać ...