Jak rozstrzygać spory konsumenckie?
2009-12-10 13:14
Przeczytaj także: Odrzucona reklamacja w banku: sąd to ostateczność
Bezpłatnych porad i informacji udzielają:
Powiatowi i miejscy rzecznicy konsumentów
Dane kontaktowe do wszystkich rzeczników można znaleźć na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów www.uokik.gov.pl oraz na stronie Stowarzyszenia Konsumentów Polskich www.skp.pl
Stowarzyszenie Konsumentów Polskich
Infolinia Konsumencka
Tel.: 0 800 800 008 (bezpłatny, dostępny z telefonów stacjonarnych)
Federacja Konsumentów
Rada Krajowa Federacji Konsumentów
Aleja Stanów Zjednoczonych 53 (IV piętro)
04-028 Warszawa
Tel.: (22) 827 11 73
E-mail: porady_prawne@federacja-konsumentow.org.pl
Europejskie Centrum Konsumenckie (ECK)
Sieć ECK zajmuje się rozwiązywaniem sporów transgranicznych tzn. związanych z dokonywaniem zakupów za granicą.
Plac Powstańców Warszawy 1 (V piętro)
00-950 Warszawa
Tel.: (22) 55 60 118
E-mail: info@konsument.gov.pl
oprac. : Stowarzyszenie Konsumentów Polskich