  • 81. Data: 2003-12-17 17:06:19
    Temat: Re: Rozwiazanie dot. oemow ;) SPRAWDZOE :)))
    Od: Arek <a...@e...net>

    tch rzecze:
    [..]
    > niczego nie kwestionuję tylko stwierdzam fakt
    > smutna to lektura zastanawiam się tylko dlaczego federacja konsumentów i
    > inne instytucje nie biją na alarm....jakim cudem to przeszło w Polsce?
    > o stanach nie wspomnę.

    Bo tak producenci wyprali mózgi ludziom, że wydaje im się, że zwykłym ludzikom
    wydaje się, że producenci softu to jacyś bogowie, którym wszystko wolno.

    Biłem na alarm od wielu, wielu miesięcy, ale co z tego jak nawet pokrzywdzeni
    nie wyrażali ochoty do sądowej batali?

    Na szczęście teraz już są chętni i nic tylko czekać na odpowiedź M$ - i paru
    innych firm - w sprawie naszego wezwania, a potem hajda do sądu i 2-3 lata
    sądzenia się :(
    Obawiam się jednak, że przez ten czas bez zmiany mentalności tych co pisują
    artykuły w prasie ludzie nadal będą wodzeni za nos i traktowani jak poddani
    JKM PS . :(

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.sti.org.pl/oem.htm

  • 82. Data: 2003-12-17 17:54:23
    Temat: Re: licencja OEM a używany komputer
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Artur" <a...@r...net> wrote in message
    03.jasien.net...

    > ul. Szewska 81/1 50 -054 Wrocław

    Przykro mi Arnoldzie, ale to nie jest twoj adres zamieszkania.
    Podkreslam roznice pomiedzy adresem zamieszkania i zameldowania, bo obaj
    dobrze wiemy, ze mieszkasz w zupelnie innym miejscu :-)

    No, ładnie, brak dopełnionego obowiązku meldunkowego.
    Szewc bez butów chodzi.

  • 83. Data: 2003-12-17 17:56:05
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:
    > No, ładnie, brak dopełnionego obowiązku meldunkowego.
    > Szewc bez butów chodzi.

    Nie jestem niczyim niewolnikiem by się meldować.
    Dzielnicowy nachodzi mnie regularnie od paru lat, a ja mam to
    głęboko gdzieś.
    Tak swoją drogą dostałeś adres zamieszkania, a nie zameldowania.

    Co z Twoją gębą? Dalej tchórzysz i trzeba będzie wyciągać Cię z nory?

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 84. Data: 2003-12-17 18:00:47
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
> [...]
    > Tak swoją drogą dostałeś adres zamieszkania, a nie zameldowania.

    > Co z Twoją gębą? Dalej tchórzysz i trzeba będzie wyciągać Cię z nory?

    Moja gęba ma się dobrze.
    Dziękuję za pamięć.

  • 85. Data: 2003-12-17 18:02:48
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:
    [..]
    > Moja gęba ma się dobrze.
    > Dziękuję za pamięć.

    Och nie ma za co! To jak? Wyciągasz ją z nory czy dalej pozostajesz tchórzliwym
    pieskiem niepreriowym?

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 86. Data: 2003-12-17 18:05:17
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    > poilkj rzecze:
    > [..]
    >
    > Och nie ma za co! To jak? Wyciągasz ją z nory czy dalej pozostajesz
    tchórzliwym
    > pieskiem niepreriowym?

    Wole być pieskiem, niż głupią świnią.
    Wybieram pieska. To bardzo miłe stworzenie i wybitnie inteligentne, w
    przeciwieństwie do Ciebie.

  • 87. Data: 2003-12-17 18:09:09
    Od: Arek <a...@e...net>

    poilkj rzecze:
    > Wole być pieskiem, niż głupią świnią.

    No, ale jesteś tchórzliwym pieskiem obszczekującym innych zza obszczymurka.

    Wyjdziesz wreszcie sam z tej nory, czy trza Cię z niej wyciągać?

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 88. Data: 2003-12-17 18:09:46
    Od: "poilkj" <...@...a.a.a.invalid>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message
    > poilkj rzecze:
    >
    > No, ale jesteś tchórzliwym pieskiem obszczekującym innych zza
    obszczymurka.

    > Wyjdziesz wreszcie sam z tej nory, czy trza Cię z niej wyciągać?

    Nudzisz.

  • 89. Data: 2003-12-17 18:20:54
    Temat: Re: oprogramowanie MS Office OEM
    Od: "alexander" <S...@...OFF>

    > oraz oprogramowanie MS Office OEM za 1650 zł netto.

    Ojej, a co to za wersja taka droga?!

  • 90. Data: 2003-12-17 18:47:42
    Temat: licencja OEM a używany komputer
    Od: Artur <a...@r...net>

    Dlaczego znowu klamiesz? Przeciez wiesz, ze to nie jest prawdą.

    A.

    PS. A co u Sylwii slychac?