  • 21. Data: 2009-11-25 20:43:37
    Temat: Re: Zwolnienie na wizytę u lekarza
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Tomek pisze:

    > To było pół-żartem - kwitek który nie zawiera danych
    > z oryginału nie jest kopią.

    Jest kopią fragmentu oryginału :)

    --
    Liwiusz

  • 22. Data: 2009-11-25 20:44:42
    Od: ER <e...@p...onet.pl>

    Tomek napisał(a):
    > To było pół-żartem - kwitek który nie zawiera danych
    > z oryginału nie jest kopią.

    Ha ha ha... :]

    Er
    mailto:er2002@##WYKASUJ##poczta.onet.pl

  • 23. Data: 2009-11-25 21:04:58
    Od: spp <s...@o...pl>

    Tomek pisze:

    >... Numer statystyczny choroby (pole 14)

    > To było pół-żartem - kwitek który nie zawiera danych
    > z oryginału nie jest kopią.

    Nie byłbym taki rygorystyczny.
    Lotniczy list przewozowy (AWB) jest wystawiany w 9 egzemplarzach z
    których trzy to ... oryginały. :)

    --
    spp

  • 24. Data: 2009-11-25 21:47:37
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 25-11-2009 o 22:04:58 spp <s...@o...pl> napisał(a):

    > Nie byłbym taki rygorystyczny.
    > Lotniczy list przewozowy (AWB) jest wystawiany w 9 egzemplarzach z
    > których trzy to ... oryginały. :)

    A czym się te "oryginały" różnią od kopii?

    --
    Tomek

  • 25. Data: 2009-11-26 09:07:51
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Olgierd pisze:
    > Pewnie to nie była choroba, lecz zabieg. No kaman -- przecież jest
    > mnóstwo zabiegów, które trwają 1 dzień. Pierwszy raz słyszę, żeby chirurg
    > mówił, że nie ma takiego miasta jak Londyn ;-)

    Byłem wczoraj na zmianie opatrunku i był inny lekarz. On dla odmiany
    twierdzi, że co prawda można wystawić L4, ale on nie może, bo nie on
    mnie ciął.

    Efekt: Muszę codziennie uciekać z pracy, robiąc różne kombinacje
    pozaprawne, bo lekarze odmawiają L4. Pomijam, że pracują od 10-13, a
    więc w godzinach mojej pracy, choć na drzwiach mają inne wartości.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek