  • 1. Data: 2024-06-23 18:18:31
    Temat: Ukraincy wypie....ac !
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Raus!!!

    https://www.rp.pl/polityka/art40688331-niemiecki-pol
    ityk-proponuje-deportacje-bezrobotnych-ukrainskich-u
    chodzcow

    Czarny zawsze będzie czarnym nawet w piątym pokoleniu, a taki biały Polak czy
    Ukrainiec wmiesza się w rasę nordycką i cały
    Neuschwanstein pójdzie się j..ać ;-)

  • 2. Data: 2024-06-28 00:37:46
    Temat: Re: Ukraincy wypie....ac !
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Chowasz się za nickiem jak Burek za krzakiem i stamtąd poszczekujesz.
    > Dorośnij i zacznij się podpisywać imieniem i nazwiskiem.

    Albo dajmy na to krwią. Bo jaśnie pan napisał.

  • 3. Data: 2024-06-28 08:37:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 28 Jun 2024 00:37:46 +0200, io napisał(a):

    > Albo dajmy na to krwią. Bo jaśnie pan napisał.

    Wiesz, podpisywanie się imieniem i nazwiskiem znakomicie działa na
    nadpobudliwość jadaczki. Musisz sam kiedyś spróbować :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2024-06-28 14:17:47
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Wiesz, podpisywanie się imieniem i nazwiskiem znakomicie działa na
    > nadpobudliwość jadaczki. Musisz sam kiedyś spróbować ?

    O ile to są prawdziwe dane. Natomiast kilkadziesiąt lat praktyki w
    USENET przekonało mnie, że osoby podpisujące się normalnie przeważnie
    mądrzej piszą.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 5. Data: 2024-06-29 13:33:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > O ile to są prawdziwe dane. Natomiast kilkadziesiąt lat praktyki w
    > USENET przekonało mnie, że osoby podpisujące się normalnie przeważnie
    > mądrzej piszą.

    Tylko są źle rozumiane przez większość, która się nie podpisuje
    nazwiskiem. Aczkolwiek ciebie za podpisywanie się szanuje. Jakbym pisał
    jak ty, to rzeczywiście bym się nie odważył wystawić się nazwiskiem wraz
    z zakładem pracy;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2024-06-29 14:33:45
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 29.06.2024 o 13:33, Shrek pisze:
    > Tylko są źle rozumiane przez większość, która się nie podpisuje
    > nazwiskiem.

    Ci niepodpisujący się nazwiskiem przeważnie doskonale zdają sobie
    sprawę, jakie bzdury wypisują i po prostu wstydzą się podpisać. A i
    czasem ciężko by im było zmieniać te podpisy, by samych siebie popierać
    zmieniając sobie podpisy. Niektórym się wydaje, że jak sobie VPN włączą,
    albo zmieniając dostawcę internetu, to nie widać, że to ten sam użytkownik.

    Przy czym naprawdę nie ma zakazu robienia z siebie debila publicznie. Ja
    sobie po prostu kolorem znaczę dla siebie i zapoznaję się z tymi
    głupszymi wywodami, jak mi się nudzi.

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 7. Data: 2024-06-29 15:49:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ci niepodpisujący się nazwiskiem przeważnie doskonale zdają sobie
    > sprawę, jakie bzdury wypisują i po prostu wstydzą się podpisać.

    Nie. Po prostu każdy fachowiec od cyberbezpieczeństwa zaleca
    ograniczenie podawania swoich danych w sieci. Nigdy nie wiesz kto to
    czyta a idiotów nie brakuje. Pamiętasz arnolda co wydzwanił ludziom do
    pracy albo biegał do ludzi z ochraniaczem na zębach i chciał się
    napierdalać. Nigdy nie wiesz, czy jakiś tęczowy nie napisze do twojej
    inkluzywnej firmy że twierdzisz że istnieją dwie płci albo że słowo
    murzyn to nic złego i oznacza przedstawiciela rasy czarnej. Kwiatka
    akurat ne podejrzewam o takie zachowania, ale jednego fana już mam co go
    interesuje spotkanie w realu i gdzie mieszkam.

    > Przy czym naprawdę nie ma zakazu robienia z siebie debila publicznie. Ja
    > sobie po prostu kolorem znaczę dla siebie i zapoznaję się z tymi
    > głupszymi wywodami, jak mi się nudzi.

    Wolny kraj.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2024-06-29 17:34:04
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 29.06.2024 o 15:49, Shrek pisze:
    > jednego fana już mam co go interesuje spotkanie w realu i gdzie mieszkam.

    Gdzie mieszkasz, to już prawie wiemy. ;)

    Robert

  • 9. Data: 2024-06-29 17:38:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Gdzie mieszkasz, to już prawie wiemy. ;)

    Wiem;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 10. Data: 2024-06-29 17:40:11
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 29.06.2024 o 17:38, Shrek pisze:

    > Wiem;)

    Już jesteś na etapie, że oglądasz się za siebie? ;)

    Robert