  • 51. Data: 2024-07-04 12:47:10
    Temat: Re: Tworzenie prawa w PL i wykopki.
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 23.06.2024 o 22:33, io pisze:

    > Jest co tłumaczyć? Jakaś nowa teoria o własności, która własnością nie
    > jest? Co jeszcze?

    Jest nowa, dorobili ją "posiadacze" na swoje potrzeby a by wegetować w
    przeświadczeniu że są jej właścicielami.

  • 52. Data: 2024-07-04 12:47:23
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 23.06.2024 o 15:18, Wiesiaczek pisze:

    > Wybaczam :) Ale mnie faktycznie facet z wykrywaczem nie przeszkadza,
    > bo ja z wykrywaczem nie chodzę, więc i tak niczego nie znajdę.
    >
    > Gorzej gdy inny facet zakłada firmę wydobywania kamyków z ziemi (może
    > za kopertę?) i dewastuje hektary terenu.
    >
    > Tak więc to kwestia skali i dlatego nie piętnował bym zbieracza
    > amatora, który zbiera to, czego inni nie znajdą.
    >
    > Sam też do świętych nie należę i gdy potrzeba mi taczka piasku do
    > budowy grilla to kopię dół i po sprawie. (U mnie tereny piaszczyste,
    > węgla nie wykopię). :)

    Jeżeli już to powinno być odwrotnie, niech sobie chętny podpierdoli
    drzewa należące do ogółu bo drzewo kiedyś odrośnie. Podpierdoli minerały
    indywidualnie czy jako firma to już rzecz stracona na zawsze.
    Zgadza się, kwestia skali, dasz jednemu wolną rękę to zaraz będzie wysyp
    grabieżców.

  • 53. Data: 2024-07-04 13:01:40
    Od: Trybun <M...@t...cb>

    W dniu 23.06.2024 o 22:30, io pisze:

    > Nie widzę by było tak, jak piszesz. Moim zdaniem tu i ówdzie jest
    > zagrodzone, ale generalnie zagrodzone nie jest.

    Opieranie odpowiedzi na swojej niewiedzy na tej grupie jest niepoważne.

    > Ale zgłosiłeś choć raz czy tylko tutaj w stołek pierdzisz?

    O zarzuty wobec mnie..  O to czy zgłosiłem to sobie możemy pogadać na
    innej grupie. Np o charakterystykach użytkowników udzielających się w
    Usenecie.

    > No to właśnie napisałem, że każda własność jest albo wspólna albo
    > indywidualna.

    Jasne, jedna z tych indywidualnych to własność ziemi..

    > Po prostu państwo rości sobie prawo własności do minerałów a jeszcze
    > nie rości do poziomek.

    A państwo to ludzie w nim mieszkający, nie ty właściciel a ludzie.

    > Pieprzysz bzdury. Właściciel dzierżawi komuś działkę a nie ktoś
    > właścicielowi.

    A Ty zdajesz się być głupkiem do kwadratu.

  • 54. Data: 2024-07-04 14:33:11
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-07-04 o 12:47, Trybun pisze:

> [...]
    > indywidualnie czy jako firma to już rzecz stracona na zawsze.
    > Zgadza się, kwestia skali, dasz jednemu wolną rękę to zaraz będzie wysyp

    Zamiast drzewa lepiej pasują jakie trufle które pierw trza znaleźć.
    Wtedy zamiast wykrywacza trza kupić psa albo świnię:)

    Możesz napisać do Donka coby zakazał, bo to i cenne i należy do wszystkich:)