  • 81. Data: 2024-09-12 15:06:08
    Temat: Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 12-09-2024 o 12:02, J.F napisał:

    > To jak się rozprzestrzenia w organiźmie?

    Atakują głównie górne drogi oddechowe

    > Ale szczepionki chyba jednak działają, może słabo i krótko, ale coś
    > tam działają, więc o co tu chodzi?

    znaczy się działają tak jak efekt placebo, żadne wiarygodne badania nie
    potwierdziły skuteczności tychże.
    --
    http://zrzeda.pl

  • 82. Data: 2024-09-12 15:12:36
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    > W innych płynach ustrojowych, w tkankach wśród komórek.

    > No, ja tak sądzę. Ale nie Kaczanowski.

    ja mogę nie wiedzieć, pytam specjalistów
    https://x.com/normanpie/status/1755350990386053248
    https://x.com/normanpie/status/1719853912314802387
    --
    http://zrzeda.pl

  • 83. Data: 2024-09-12 16:39:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Warunkiem jest, że szczepionka daje jakąkolwiek odporność,

    Nawet nie jakąkolwiek a jakąkolwiek znaczącą.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 84. Data: 2024-09-12 16:42:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > znaczy się działają tak jak efekt placebo, żadne wiarygodne badania nie
    > potwierdziły skuteczności tychże.

    IMHO jednak dramatyujesz. Jakąś tam mają - nawet jeśli średnią, krótko i
    na zeszły szczep.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 85. Data: 2024-09-13 07:38:33
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 12-09-2024 o 16:42, Shrek napisał:

    > IMHO jednak dramatyujesz. Jakąś tam mają - nawet jeśli średnią, krótko i
    > na zeszły szczep.

    No kilku naukowców twierdzi, że nie, bo nie ma takiego mechanizmu.
    Tworzenie przeciwciał w miejscu, gdzie wirus nie atakuje jest jak linia
    Maginota, niby ciekawa fortyfikacja, ale Niemcy zaatakowali w zupełnie
    innym miejscu.
    --
    http://zrzeda.pl

  • 86. Data: 2024-09-13 11:28:08
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > Warunkiem jest, że szczepionka daje jakąkolwiek odporność, a jak się
    > okazuje nie każda ją daje. Bo co nam po przeciwciałach we krwi, jeśli
    > wirus tam nie atakuje...

    Nie wiem czy się śmiać czy płakać z powodu twojej głupoty.

  • 87. Data: 2024-09-13 12:11:29
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Dobij gada precyzją wskazania i udowodnienia jego błędu.
    > "Wiem ale nie powiem" to nie poziom przedszkolaka?

    A ty ciągle będziesz chodził z pytajnikami zamiast odpalić Google?
    Masz dysgóglię?

  • 88. Data: 2024-09-13 17:37:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No kilku naukowców twierdzi, że nie, bo nie ma takiego mechanizmu.

    A klikadziesiąt milionów inaczej. Dane empirycze też potwierdzają jakąś
    tam skuteczność (choć krótko).

    > Tworzenie przeciwciał w miejscu, gdzie wirus nie atakuje jest jak linia
    > Maginota, niby ciekawa fortyfikacja, ale Niemcy zaatakowali w zupełnie
    > innym miejscu.

    To jaki jest mechanizm nabywania odporności na wirusa?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 89. Data: 2024-09-16 07:37:59
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 13-09-2024 o 17:37, Shrek napisał:

    > A klikadziesiąt  milionów inaczej. Dane empirycze też potwierdzają jakąś
    > tam skuteczność (choć krótko).

    nie - to krótko to jest przesunięcie czasowe przy badaniu - cóż, jako
    zaszczepionych traktuje się 2 tygodnie po szczepieniu, przy długim
    okresie nie ma to znaczenia statystycznego, przy krótkim ma - było to
    niejednokrotnie wskazywane.

    > To jaki jest mechanizm nabywania odporności na wirusa?

    zależy od wirusa, na wirusy atakujące jedynie górne drogi oddechowe to
    jedyną skuteczną ochroną jest naturalna odporność i niezarażanie się.
    Były prace nad "szczepionkami do nosowymi", które miały pobudzać właśnie
    tą część systemu odpornościowego, ale na razie bez większych sukcesów.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 90. Data: 2024-09-16 15:06:48
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > zależy od wirusa, na wirusy atakujące jedynie górne drogi oddechowe to
    > jedyną skuteczną ochroną jest naturalna odporność i niezarażanie się.

    Czyli od 1796 r istnieje (i trwa...) światowy spisek w celu wciskania
    ludziom niedziałających szczepionek?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Szczepionka

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr