  • 11. Data: 2024-09-08 10:30:47
    Temat: Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 07.09.2024 o 16:09, alojzy nieborak pisze:
    > W dniu 2024-09-07 o 15:57, Kviat pisze:
    >

    > czarni z ciapatymi narobili więcej szkód
    >

    > Czyli twoje pierdollo można sprowadzić do jednego, kto może narzucać
    > swój punkt widzenia reszcie.

    Nie rozumiem waszego podejścia.
    Z jednej strony płaczecie, że imigracja to "ubogacenie kulturowe", że to
    zagrożenie dla białego społeczeństwa, że są niebezpieczni bo... czarni i
    ciapaci, dzicz z buszu bez kultury i ogłady, będą kraść i gwałcić itp.
    bzdury, bo nie znają zasad...

    Z drugiej strony, bezpieczeństwo w społeczeństwie w którym tutaj żyjecie
    z czegoś wynika, z norm społecznych, narzuconych ograniczeń... które wam
    się nie podobają.

    Więc już nie wiem... podziwiacie czarnych i ciapatych za ich swobodę, że
    nikt im nie narzuca norm, a swojego społeczeństwa nie lubicie za
    narzucanie norm? Boicie się zachodu, bo niby wprowadza totalitaryzm.

    Zachodnich norm się boicie, gejów się boicie, imigrantów się boicie...
    jest coś, czego się nie boicie?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 12. Data: 2024-09-08 11:49:07
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 07.09.2024 o 15:57, Kviat pisze:

    > Wszystko fajnie, dopóki ich ocena nie stanowi zagrożenia dla innych
    > ludzi. Albo, gdy dzięki takim "informacjom" do władzy nie dochodzą
    > ludzie z wąsem.
    > Potem żarty się kończą.
    > Problemu by nie było, gdyby _wszyscy_ potrafili ocenić prawidłowo -
    > odróżnić żart, odróżnić fikcję od rzeczywistości, czy kłamstwo od faktów.
    > A tak nie jest.

    Nie ma problemu innego niż przymuszanie ludzi do czegokolwiek. Ludzie
    mają prawo oceniać i ponosić tego konsekwencje.

    > Oceniają, biorą kałacha i jadą do pizzerii. [...]

    To jest problem władzy a nie swobody przepływu informacji.

  • 13. Data: 2024-09-08 21:01:48
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 08.09.2024 o 11:49, io pisze:

    > Nie ma problemu innego niż przymuszanie ludzi do czegokolwiek. Ludzie
    > mają prawo oceniać i ponosić tego konsekwencje.

    Pod warunkiem, że konsekwencje ponosi oceniający, a nie ofiara/y
    oceniającego.

    > To jest problem władzy a nie swobody przepływu informacji.

    Ale najpierw mają problem przypadkowi goście pizzerii.

    Rolą państwa jest również zapobiegać, a nie tylko karać.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 14. Data: 2024-09-08 22:33:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 04.09.2024 o 22:48, Kviat pisze:

    > Dlaczego uważasz, że blokowanie dezinformacji, bezczelnych kłamstw,
    > onuckiej propagandy, fejków i nawoływania do nienawiści, to nadużycie?

    Dlatego że wczoraj zwierzchnikiem ustalającego prawdę był kaczyński,
    dziś tusk a jutro może to być jakiś malarz albo inny konfiarz.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2024-09-09 02:05:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2024-09-08, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dlatego że wczoraj zwierzchnikiem ustalającego prawdę był kaczyński,
    > dziś tusk a jutro może to być jakiś malarz albo inny konfiarz.

    Tylko, że taka informacja za specjalnie się nie różni od innych dóbr czy
    narzędzi, które objęte są restrykcjami czy inną reglamentacją. Rzecz się
    więc sprowadza do zdefiniowania zakresu/granic a nie czy w ogóle.
    Zdjęcia rozkawałkowanych ciał, rozmieszczenie np. jakiejś broni
    strategicznej w Polsce, informacje nt. danych kontaktowych szefów
    różnych służb, czy planów budynków różnych strategicznych instytucji...
    Te byś pewnie cenzurował, ale deep fake'ów nadawanych przez RT, które
    mogą wyrządzić często równie duże szkody, już nie? Nie ma czegoś takiego
    jak absolutna wolność informacji, więc nie ma i co rozdzierać szat, że
    gwałcą Matkę Wolność, bo nie będzie to wiele więcej niż demagogia i
    hipokryzja. Sens jest jedynie dyskutować nad zakresem i mechanizmami
    zabezpieczającymi.

    Przy czym ja nie mówię, że to jest jakaś komfortowa sytuacja, ale
    nieporozumieniem jest widzenie tego wszystkiego w kategoriach
    czarno-białych.

    --
    Marcin