  • 31. Data: 2006-05-25 19:36:52
    Temat: Re: Sad zabral mi komputer
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:e54vrl$koe$1@inews.gazeta.pl...

    > Nie mam czego szukać. Sorry, man, ale nie może być dla mnie autorytetem
    > ktoś nie potrafiący skonfigurować czytnika, a chcący wytykać błędy innych.
    > Widzę, że nie możesz sobie dać rady. Hint (czyli podpowiedź): dlaczego nie
    > masz ustawionego charsetu? Czyli kodowania liter. A litery, to takie małe
    > czarne zawijaski, które się pojawiają przed tobą na telewizorku, jak
    > naciskasz te kwadraciki na deseczce. :-P

    A przeszkadza ci to? I tak nie pisze polskimi znakami wiec czepianie sie
    chyba nie na miejscu.

  • 32. Data: 2006-05-25 19:58:06
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    FlashT napisał(a) :

    > A przeszkadza ci to? I tak nie pisze polskimi znakami wiec czepianie sie
    > chyba nie na miejscu.

    Dobra, nie czepiam się już :-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają.

  • 33. Data: 2006-05-25 21:13:08
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Kaja* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Skoro ta dziewczynka się z tym panem umówiła, to oznacza, że jakieś
    > tam ciągoty do tego pana miała.

    Kaja, za przeproszeniem - nie piernicz. Od ciągot do zezwolenia (?) na
    stosunek/gwałt naprawdę daleka droga. Nie zgadzasz się ze mną?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| http://olgierd.wordpress.com |||

  • 34. Data: 2006-05-25 23:59:52
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Kaja, za przeproszeniem - nie piernicz. Od ciągot do zezwolenia (?) na
    > stosunek/gwałt naprawdę daleka droga. Nie zgadzasz się ze mną?

    Oczywiście, że się z Tobą zgadzam.
    Ciągoty a gwałt, to dwie odrębne sprawy.

    --
    Kaja

  • 35. Data: 2006-05-29 08:42:23
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Thu, 25 May 2006 21:36:52 +0200,
    FlashT <g...@l...com> screamed:

    > A przeszkadza ci to? I tak nie pisze polskimi znakami wiec czepianie sie
    > chyba nie na miejscu.

    Ale *CYTUJESZ* takowe! Jak nie chcesz mieć deklaracji charsetu - usuwaj
    ogony ręcznie z cytowanych fragmentów. Dopiero wtedy będziesz w
    porządku.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:240B ]
    [ 10:41:34 user up 10991 days, 22:36, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Those are my principles. If you don't like them I have others. -- Groucho Marx

  • 36. Data: 2006-05-30 14:17:09
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Użytkownik "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl> napisał w wiadomości
    .
> [...]
    >>

    > Ale *CYTUJESZ* takowe! Jak nie chcesz mieć deklaracji charsetu - usuwaj
    > ogony ręcznie z cytowanych fragmentów. Dopiero wtedy będziesz w

    Racja :)
    Zwracam honor.

    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 37. Data: 2006-05-30 14:46:56
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Tue, 30 May 2006 16:17:09 +0200,
    FlashT <g...@l...com> screamed:

    Patrząc na Twoje nagłówki - miód. (-;

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:221B ]
    [ 16:46:06 user up 10992 days, 4:41, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]