  • 21. Data: 2006-05-24 21:52:39
    Temat: Re: Sad zabral mi komputer
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    news:e52drk$9t0$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Ja tam jestem ciekaw jak oceniali wiek na podstawie filmu ?!

    Prawda jest taka ze dupa a nie ocena to jest. Ostatnio z tym psychologiem
    pedofilem co sprawa byla... to pokazywali w wiadomosciach jakies tam
    przyklady filmow i to nie bylo nic innego jak filmy z najbardziej znanych
    stron pornograficznych w necie (platnych). Kiedys wystarczylo sciagnac
    cokolwiek z np. Kaazyy i sie okazywalo ze to jakis pornol...

  • 22. Data: 2006-05-24 21:53:35
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    .com...

    .Wobec tego stracisz głowę , bo piękno człowieka zawiera sie dla.
    .Ciebie tylko w tym , co mu wisi lub nie , wypada albo nie , marszczy
    .się albo nie :-( W moim układzie nie mam obaw ,
    . a mój mąż jest dla mnie piękny od 4 lat wspólnego chodzenia do
    .liceum i 25 lat małzeństwa , razem od 30 , i taki bedzie do końca -
    .oby do ponad 100 lat ...
    .Biednyś Ty .
    .I nie mam ochoty już na te bezcelową , jak się okazuje , dyskusję .
    .Oglądaj sobie te swoje obrazki .

    Omg... biedna jestes jesli myslisz ze maz nie patrzy na inne po 30 latach...
    Nie mowiac juz o tym ze twoj klient NNTP nie spelnia norm... ale mniejsza z
    tym.

  • 23. Data: 2006-05-24 21:57:06
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Uzytkownik <i...@w...pl> napisal w wiadomosci
    s.com...
    > Czytaj wypowiedzi , to bedziesz "w temacie" : mily Przemus pisze w
    > poscie nr 10 , ze skazano go za "sprowadzanie, przechowywanie lub
    > posiadanie tresci pornograficznych z udzialem osob ponizej 15 roku " .
    > Wg Ciebie to co jest - nie pornografia dziecieca ??? Czytac a nie
    > glupio sie pytac !

    Ciekawe ... najciekawsze jest "sprowadzanie" ... sciagasz sobie najnowszy
    mix z emula a tu jakies nagie dziecko... i juz za kratki? :)

  • 24. Data: 2006-05-25 00:13:18
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    i...@w...pl napisał(a):

    > PS. Dziwię się , jak mało jest w tym wątku głosów osób
    > prawidłowo nastawionych do pedofilii i pedofili .
    > Właśnie w tym momencie w "Wiadomościach" słyszę o zgwałconej
    > przez pedofila dziewczynce , która umówiła się z nim przez internet

    Skoro ta dziewczynka się z tym panem umówiła, to oznacza, że jakieś tam
    ciągoty do tego pana miała.

    --
    Kaja

  • 25. Data: 2006-05-25 07:45:25
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    .com...

    > Czytaj uważnie to , na temat czego się wypowiadasz : zbok napisał ,
    > że już został osądzony . Przez sąd oczywiście - pisze to dla
    > uświadomienia Tobie wagi tej sprawy .

    jakbys troche ta zolc z oka starla to bys przeczytala, ze jak narazie
    zostal oskarzony, oraz ze sad zasadzil przepadek komputera, nie ma tam
    slowa o rozprawie karnej, ani tym bardziej o wyroku za wspomniany
    paragraf, zapewniam cie, ze takie sprawy nie koncza sie na jednej
    rozprawie, to nie sad grodzki

    > A czego jeszcze trzeba , żeby znaczyło ?

    prawomocnego wyroku, serdenko

    > Może brakuje tylko , żeby jakieś dziecko zgwałcił - wtedy byś

    wtedy sam bym go chetnie wykastrowal

    > ONI zaczynają najczęściej od "niewinnego" oglądania , potem dopiero
    > robi im się smak na więcej . Wystarczy znać trochę psychologii ,
    > nie trzeba być prokuratorem . Wystarczy byc matką i normalnym ,

    i moze jeszcze homoseksualisci to w wiekszosci pedofile?
    znam troche psychologii i wiem ze nie jest to ani takie proste ani
    oczywiste

    > myślącym człowiekiem . Jak ja .

    "no nie wydaje mnie sie"

    > Normalny człowiek o normalnych odczuciach i emocjach , szczególnie
    > zaś posiadajacy i kochający swoje dzieci , nigdy nie stanąłby po
    > stronie człowieka krzywego emocjonalnie - żeby nie napisać "zboka" -
    > nigdy nie próbowałby go tłumaczyć w jakikolwiek sposób .

    nigdy nie mow nigdy, nie bronie pedofili, ale w danym przypadku nie masz
    zielonego pojecia o czym piszesz, nie wiesz co bylo na dysku, ani jak sie
    zakonczy sprawa w sadzie

    > PS. Dziwię się , jak mało jest w tym wątku głosów osób
    > prawidłowo nastawionych do pedofilii i pedofili .

    mysle ze osob prawidlowo nastawionych do pedofili na tej grupie jest
    wiekszosc jesli nie wszyscy, ale na szczescie nie wszyscy feruja tak latwo
    wyroki jak ty

  • 26. Data: 2006-05-25 09:47:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Kaja napisał(a):

    > Skoro ta dziewczynka się z tym panem umówiła, to oznacza, że jakieś tam
    > ciągoty do tego pana miała.

    niezla jest mentalnosc tych ludzi, czlowiek 14 letni to biene dziecko,
    ale czlowiek 15 letni to bandyta ktorego nalezy pociagnac do
    odpoiwedzialnosci karnej za wybryki huliganskie.

    --
    Gość -"Jaki środek antykoncepcyjny jest najskuteczniejszy?"
    Expert -"Spotkałem się z opinią, że najskuteczniejszy jest środek d..y".

  • 27. Data: 2006-05-25 10:25:39
    Temat: [OT]Re: Sad zabral mi komputer
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    FlashT napisał(a):
    [...]
    > Nie mowiac juz o tym ze twoj klient NNTP nie spelnia norm... ale mniejsza z
    > tym.

    jakich to norm nie spełnia?. Na razie widzę że jak coś nie spełnia norm,
    to twoje cytowanie.

    p. m.

  • 28. Data: 2006-05-25 11:07:52
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    FlashT napisał(a) :
    > Nie mowiac juz o tym ze twoj klient NNTP nie spelnia norm... ale mniejsza z
    > tym.

    Oj, biedni muszą być ludzie, którzy z Tobą obcują.
    Wydajesz kategoryczne osądy nie mając zielonego pojęcia o tym, co
    piszesz. I wprowadzasz ludzi w błąd. Zabierz się za siebie, chłopie.

    Zbyszek
    PGP key: 0xBA6D33B6
    Ale jak możesz strzelać do kobiet i dzieci?!
    Łatwo - wolniej uciekają.

  • 29. Data: 2006-05-25 16:48:54
    Od: "FlashT" <g...@l...com>

    Użytkownik "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:e5436r$39t$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > Wydajesz kategoryczne osądy nie mając zielonego pojęcia o tym, co piszesz.
    > I wprowadzasz ludzi w błąd. Zabierz się za siebie, chłopie.

    Dal bym ci caly watek na ten temat ale nie chce mi sie szukac. Sam se
    poszukaj.

  • 30. Data: 2006-05-25 19:16:54
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    FlashT napisał(a) :

    > Dal bym ci caly watek na ten temat ale nie chce mi sie szukac. Sam se
    > poszukaj.

    Nie mam czego szukać. Sorry, man, ale nie może być dla mnie
    autorytetem ktoś nie potrafiący skonfigurować czytnika, a chcący
    wytykać błędy innych.
    Widzę, że nie możesz sobie dać rady. Hint (czyli podpowiedź):
    dlaczego nie masz ustawionego charsetu? Czyli kodowania liter. A
    litery, to takie małe czarne zawijaski, które się pojawiają przed
    tobą na telewizorku, jak naciskasz te kwadraciki na deseczce. :-P