  • 181. Data: 2006-01-04 11:48:13
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Gargamel" <s...@d...pl> napisał w wiadomości
    news:dpev7q$ghi$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > na ironię właśnie opisałeś swoją postawę a nie moją, haha, może niedługo
    > zaczaisz o co biega:O)

    po niecalej minucie korekta poszla, "m" na "s".

    > jak ktoś kradnie to zawsze jest źle, ja czy ty, czy ktoś inny, to zawsze
    > źle, ale jeśli już przechodzimy do karania, to krajmy wszystkich, a nie
    > (jak to ma się obecnie) jednych kramy (tzw. piratów, czy kupujących
    > piratów) a innych głaszczemy i łechcemy (monopole, koncerny i inne menty)

    no wyzej bezposrednio oraz ogolnie posrednio dajesz co innego do
    zrozumienia.
    No dobra EOT

    pozdraiwam

  • 182. Data: 2006-01-09 22:25:01
    Temat: Re: Jestem z3odziejem!!!
    Od: "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@m...one.pl>

    Dnia 2005-12-31 13:31 użytkownik Leszek napisał :

    > A potem podaj mi jakiś tytuł gry "na czasie" która chodzi pod
    > linuksem. Jakiś Gothic, Call OF Duty ?
    > Jednym słowem, może to i dobre do serwera ale do domu już nie.

    To jest jakaś definicja co jest dobre "do domu", a co jest be?

    --
    http://www.miki.z.pl m...@...pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`

  • 183. Data: 2006-01-10 13:44:58
    Od: "Marcin T" <m...@w...pl>

    Użytkownik ""Mikołaj \"Miki\" Menke"" <m...@m...one.pl> napisał w
    wiadomości news:dpunru$loj$1@inews.gazeta.pl...

    równie dobrze mozna powiedzieć, że do grania słuzy playstationa a nie PC.
    Marcin