  • 151. Data: 2005-12-30 22:44:17
    Temat: Re: Jestem z3odziejem!!!
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Leszek napisał(a):

    > Jako domowego, przeciętnego użytkownika komputera nic mnie statystyki
    > ISDN nie obchodzą. Ważne że: poprzeglądam sobie co nowego w sieci,
    > poobrabiam fotki z aparatu, ściągne trochę piosenek na sylwka,pogram w
    > Gothica II, obejrzę film itd.
    > I wszystko to za jednym kliknięciem, bez ściągania , kompilowania i
    > konfigurowania zbytniego.
    > Co mi zastąpi XP-ka?

    Mandriva 2006 powerpack.Tania nie jest, ale chyba tańsza od
    xpka.Bezpieczniejsza, stabilniejsza i można by tak dłuuugo:)

  • 152. Data: 2005-12-30 23:27:42
    Temat: Re: Jestem złodziejem!!!
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl>

    > jezleiktos chce nabyc gotowca to tak ale chcialbympoznac przeszkode w
    > tworzeniu, ktora biblioteka jest tak potrzebna kosztuje sporo kasy a nie
    > ma alternatywy.
    > Nie zaswiecila, ty najpierw wymien swoja bo sie przepalila:-)

    kumple są teraz w stanach wiec nie zaspokoję twojej ciekawości.

    > ale po jakiego h. ? co mnei interesuje kto dalej na tym traci wazne ze
    > traci a ktos bezprawnie zyskal.

    widzę że mało cię interesuje :O(

  • 153. Data: 2005-12-30 23:30:15
    Od: "Gargamel" <s...@d...pl>

    > Po pierwsze -powtorze po raz trzeci kopiowanie to nie kradziez.
    > Po drugie - kradziez nie jest zawsze zla. Ktos kto tak pisze to osoba
    > postrzegajaca swiat w kategoriach dobre/zle czarne/biale tak/nie
    > A przeciez miedzy kolorem czarnym a bialym sa rozne odcienie szarosci.

    no, wreszcie ktoś gada rozsądnie :O)

  • 154. Data: 2005-12-31 08:45:51
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Pav" <n...@z...pl> napisał w wiadomości

    > Mandriva 2006 powerpack.Tania nie jest, ale chyba tańsza od
    > xpka.Bezpieczniejsza, stabilniejsza i można by tak dłuuugo:)

    Dla mnie ważniejsze jest przyjazność użytkownikowi. A o tym, że linuks jest
    "mniej przyjazny" to nawet na grupach poświęconych linuksowi wiedzą.

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 155. Data: 2005-12-31 09:19:48
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Leszek napisał(a):

    > Dla mnie ważniejsze jest przyjazność użytkownikowi. A o tym, że linuks
    > jest "mniej przyjazny" to nawet na grupach poświęconych linuksowi wiedzą.

    No co ty mandriva jest jeszcze bardziej kikadełkowata i prostacka niz
    windows.Inna sprawa, ze jak ktos jest cienki w kompach to napewno mu
    zmiana systemu nic nie da.Na linuksie przerosło mnie stawianie sieci
    domowej, ale na xpeku tez:)

  • 156. Data: 2005-12-31 10:36:11
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > kumple są teraz w stanach wiec nie zaspokoję twojej ciekawości.

    to nie moja ciekawosc z swoja neiwiedze mozesz zaspokoic, jezeli sie dowiesz
    do daj znac,
    w ciagu 24 godzin znajde alternatywe.

    > widzę że mało cię interesuje :O(

    bo to nie ma związku z omawianym watkiem.
    Ktos bezprawnei zyskal to jest zlodziejem bezwzgledu na to kogo okradl,
    nawet gdy okradl kogos kto tez kradnie.
    Fakt ze ktos poplenil juz przesepstwo (przy zalozeniu ze microsoft kradnei z
    czym sie nie zgadzam bo tu wystarczy sie zastanowci dlczego
    system istneje i kto pod niego pisze) nie uprawnia nikogo do poplenienia
    przestepstwa na jego szkode ani w zaden psosob nie usprawiedliwia.
    Na pewno nie w tym przypadku.

    na tym eot

  • 157. Data: 2005-12-31 10:38:10
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Użytkownik "Pav" <n...@z...pl> napisał w
    > wiadomości news:dp4d7q$sj1$2@atlantis.news.tpi.pl...

    > Dla mnie ważniejsze jest przyjazność użytkownikowi.

    wyprobuj Linux Suse proffesional sciagniesz najnowszego (5 plyt) ze strony
    procudenta.

    P.

  • 158. Data: 2005-12-31 10:42:16
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Gargamel" <s...@d...pl> napisał w wiadomości

    > no, wreszcie ktoś gada rozsądnie :O)

    mowisz?
    tyle ze slownik jeyka polskiego pwn mowi co innego (patrz kradziez
    literacka)

    kradzież
    kradzież ż VI, DCMs. -y; lm M. -e, D. -y
    1. <potajemne zabranie cudzej własności, przestępstwo polegające na zabraniu
    cudzego mienia ruchomego w celu przywłaszczenia; złodziejstwo>
    Drobna kradzież.
    Kradzież grosza publicznego, samochodu.
    Kradzież towaru ze sklepu.
    Kradzież z włamaniem.
    Dokonać, dopuścić się kradzieży.
    Oskarżyć kogoś o kradzież.
    Popełnić kradzież.
    Złapać kogoś na kradzieży.
    ? Kradzież literacka <plagiat>

    2. <rzecz ukradziona>
    Dzielić się kradzieżą.

  • 159. Data: 2005-12-31 11:16:56
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > No co ty mandriva jest jeszcze bardziej kikadełkowata i prostacka niz windows.
    A skąd biorą się takie posty:
    "Instalujac sterownk otrzymuje kilka komunikatow o w logu mam:

    nvidia-installer log file '/var/log/nvidia-installer.log'
    creation time: Fri Dec 30 23:28:06 2005

    option status:
    license pre-accepted : false
    update : false
    force update : false
    expert : false
    uninstall : false
    driver info : false
    no precompiled interface: false
    no ncurses color : false
    query latest driver ver : false
    OpenGL header files : false
    no questions : false
    silent : false
    XFree86 install prefix : /usr/X11R6
    OpenGL install prefix : /usr
    Installer install prefix: /usr
    kernel include path : (not specified)
    kernel install path : (not specified)
    proc mount point : /proc
    ui : (not specified)
    tmpdir : /tmp
    ftp site : ftp://download.nvidia.com

    Using: nvidia-installer ncurses user interface
    -> License accepted.
    -> No precompiled kernel interface was found to match your kernel; would you
    li
    ke the installer to attempt to download a kernel interface for your
    kernel f
    rom the NVIDIA ftp site (ftp://download.nvidia.com)? (Answer: No)
    -> No precompiled kernel interface was found to match your kernel; this
    means
    that the installer will need to compile a new kernel interface.
    ERROR: The kernel header file
    '/lib/modules/2.6.13-15.7-default/build/include/linu
    x/modversions.h'
    does not exist. The most likely reason for this is that the kernel
    header files in '/lib/modules/2.6.13-15.7-default/build/include' have
    not been configured.
    ERROR: Installation has failed. Please see the file
    '/var/log/nvidia-installer.log' for details. You may find
    suggestions
    on fixing installation problems in the README available on the Linux
    driver download page at www.nvidia.com.

    O co chodzi co mam zrobic?"

    Przeciętny użytkownik XP-ka takich problemów nie ma.
    Próbowałem kilka razy "pobawić się " Linuksem i jak na razie uważam go za system
    nieprzyjazny choć być może bezpieczniejszy i przyjazny ludziom którzy maja
    nadmiar czasu na zabawę z nim.
    Po prostu inna filozofia.

  • 160. Data: 2005-12-31 12:22:41
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Leszek napisał(a):

    > Użytkownik "Pav" <n...@z...pl> napisał w
    > wiadomości news:dp5igv$hq1$2@nemesis.news.tpi.pl...

    > A skąd biorą się takie posty:
    > "Instalujac sterownk otrzymuje kilka komunikatow o w logu mam:

    <ciach>

> [...]
    > za system nieprzyjazny choć być może bezpieczniejszy i przyjazny ludziom
    > którzy maja nadmiar czasu na zabawę z nim.

    No cóż ja może nie jestem juz przeciętnym użytkownikiem windowsa i
    sterowniki mogę sobie sam instalnac chociaż jak zaczynałem przygodę z
    windą to to tez była dla mnie czarna magia i musiał ktoś przychodzić i
    mi wszystko ustawiać i konfigurować.Podobny problem jest jak zaczynasz z
    linuksem-inna filozofia wiec sie uczysz od początku.Ale za to Linuksa
    możesz kupić i ci przez jakiś czas będzie firma wszystko ustawiała za
    nieduże pieniądze:)Plus jak juz ci wcześniej wspominałem masz od razu z
    systemem ogromna masę programów które pod winde musisz kupować.A
    mandriva jest klikadelkowata w użytkowaniu, a także w konfigurowaniu, bo
    każdy problem jaki miałem w mandrivie okazywał sie prosty do rozwiązania
    w kilku kliknięciach(i człowiek potem zostaje z mysla jaki to ciemny
    jest), za to z windą bywało gorzej;)
    Nie jestem jakimś zwolennikiem tego czy innego systemu,nie odbieraj mnie
    tak, po prostu patrzę na to z boku i widzę co jest dla mnie łatwiejsze,
    stabilniejsze itd...