  • 1. Data: 2024-09-05 11:49:48
    Temat: Re: Dla Kfiata Olina
    Od: n...@o...pl

    alojzy nieborak <g...@g...com> napisał(-a):

    > Najpierw lajtowo globalne ocieplenie:
    > https://pbs.twimg.com/media/GWK0AVxXIAAmqml?format=j
    pg&name=small
    > lub
    > https://zapodaj.net/images/663d6c1e0baed.jpg

    Jakim trzeba być kretynem, by porównywać miliony lat z kilkudziesięcioma latami
    i twierdzić, że to to samo? No jakim, pytam się?

    (Chyba, że jesteś konfederuskiem to spoko. Oni są naturalnie upośledzeni, więc
    nie ma sprawy)

  • 2. Data: 2024-09-05 13:00:25
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-09-05 o 11:49, n...@o...pl pisze:

    pg&name=small

    > Jakim trzeba być kretynem, by porównywać miliony lat z kilkudziesięcioma latami
    > i twierdzić, że to to samo? No jakim, pytam się?

    Porównanie podstawą miernictwa, coś porównujemy do czegoś.
    Temperatura w dołku, Trzaskoś mówi planeta płonie. Mamy podejrzenie
    masowej ściemy:)

    > (Chyba, że jesteś konfederuskiem to spoko. Oni są naturalnie upośledzeni, więc
    > nie ma sprawy)

    Luźno. Badanie nad badaniami.
    https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0
    921800924002210

    OT. przypomnienie
    Ruscy, Finowie, Szwedzi i Kanadyjczycy powinni skorzystać na wzroście
    temperatury.

  • 3. Data: 2024-09-09 22:20:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.09.2024 o 13:00, alojzy nieborak pisze:

    > OT. przypomnienie
    > Ruscy, Finowie, Szwedzi i Kanadyjczycy powinni skorzystać na wzroście
    > temperatury.

    Chyba że im się zwalą ci co są genetycznie przystosowani do cieplejszego
    klimatu. Ale wygląda na to że to się dziej i bez zmian klimatu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2024-09-10 11:10:03
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 09.09.2024 o 22:20, Shrek pisze:

    > Chyba że im się zwalą ci co są genetycznie przystosowani do cieplejszego
    > klimatu. Ale wygląda na to że to się dziej i bez zmian klimatu.

    Dzieje, albo i nie dzieje:
    https://www.facebook.com/share/p/oaUNzaJrDdVLjnZe/

    Nie czytałem, ale brzmi zachęcająco:
    "W tym morzu sprzecznych, irracjonalnych i często niepopartych naukowo
    tez, dobrze czasem poczytać co mają do powiedzenia ludzie, którzy od
    kilkudziesięciu lat zajmują się naukowym badaniem zjawiska migracji.
    Takim człowiekiem jest holenderski profesor Hein de Haas.
    Książka jest w zasadzie listą mitów, które de Haas po kolei obala lub
    niuansuje. Na przykład, że obecnie jest najwięcej migracji ever, że nikt
    nie panuje nad granicami, że mamy kryzys uchodźczy, że jesteśmy bardziej
    zróżnicowani niż kiedykolwiek, że migranci kradną pracę i obniżają
    pensje, że się nie zintegrowali, że spowodowali wzrost przestępczości...
    ale są też bardziej lewicowe (czy: pro-imigranckie) mity, np., że
    imigracja rozwiąże problemy starzejących się społeczeństw, że zmiany
    klimatu spowodują masową migrację czy, że napływ imigrantów do pracy
    jest tak samo dobry dla wszystkich.
    (...)
    Wyłania się z tego przygnębiający obraz nas, zachodnich społeczeństw,
    które bardzo chętnie się o imigrację kłócą, ale bardzo niewiele z niej
    rozumieją."

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 5. Data: 2024-09-10 21:13:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 10.09.2024 o 11:10, Kviat pisze:

    > Dzieje, albo i nie dzieje:
    > https://www.facebook.com/share/p/oaUNzaJrDdVLjnZe/

    "Na przykład, że rzekomo mamy do czynienia ze spowodowaną migracją
    eksplozją przestępczości (tymczasem statystyki przestępczości spadają, a
    liczba imigrantów rośnie)"

    Polecam te dwa obrazki:

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e5/
    Statistics_Sweden_%28SCB%29_annual_Immigration_and_E
    migration_2000-2017.png

    https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb
    /a/a0/Sweden-crime-1976-2016-robbery-sex-murder.svg/
    1920px-Sweden-crime-1976-2016-robbery-sex-murder.svg
    .png

    Zwłaszcza w kontekście rape i sexual crime. Dziękuję - fake news:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 6. Data: 2024-09-11 00:13:09
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-09-10 o 21:13, Shrek pisze:

    > "Na przykład, że rzekomo mamy do czynienia ze spowodowaną migracją
    > eksplozją przestępczości (tymczasem statystyki przestępczości spadają, a
    > liczba imigrantów rośnie)"

    W PL masz mało kolorowych. Ja obstawiam niechęć tutejszych karków do
    ciemnoskórych i ich ciągłe nękanie/prowokowanie.

    > Polecam te dwa obrazki:
    >
    > https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e5/
    Statistics_Sweden_%28SCB%29_annual_Immigration_and_E
    migration_2000-2017.png

    Emigracja i imigracja.

    > https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb
    /a/a0/Sweden-crime-1976-2016-robbery-sex-murder.svg/
    1920px-Sweden-crime-1976-2016-robbery-sex-murder.svg
    .png

    I wszystko poszło do góry. Kradzieże nieznacznie tylko dlatego że w
    szwecji mają full socjal. Trza również brać poprawkę na lewactwo
    szwedzkie/niemieckie które karze za podawanie statystyk.

    Asymilacja nie powiodła się w szwecji. Jest spor dokumentów na ten temat.

    > Zwłaszcza w kontekście rape i sexual crime. Dziękuję - fake news:P

    Dużo "ż" literatury.
    https://x.com/prospero_ausvic/status/180944475869715
    2743

  • 7. Data: 2024-09-11 00:22:24
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-09-09 o 22:20, Shrek pisze:

    > Chyba że im się zwalą ci co są genetycznie przystosowani do cieplejszego
    > klimatu. Ale wygląda na to że to się dziej i bez zmian klimatu.

    Zwalają się tam gdzie jest kasa. Klimat ma mało do rzeczy.

    https://www.youtube.com/watch?v=9n8rlMlT7CM

  • 8. Data: 2024-09-11 00:28:48
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-09-10 o 11:10, Kviat pisze:

    > Dzieje, albo i nie dzieje:
    > https://www.facebook.com/share/p/oaUNzaJrDdVLjnZe/

    https://x.com/P_Waskowski/status/1804636921697821056
    https://x.com/Monika1549158/status/18288501290606513
    65 (jak coś, odcinam
    się)
    https://x.com/BostonTea84

  • 9. Data: 2024-09-11 01:04:29
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 10.09.2024 o 21:13, Shrek pisze:

> [...]
    .png

    > Zwłaszcza w kontekście rape i sexual crime. Dziękuję - fake news:P

    Wykresy trzeba umieć czytać.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Crime_in_Sweden

    "Included in the definition of "sexual harassment" was -- among other
    things -- inappropriate staring or leering and cyber harassment."

    https://fakenews.pl/spoleczenstwo/niska-liczba-gwalt
    ow-w-polsce-to-manipulacja/

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 10. Data: 2024-09-11 06:46:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.09.2024 o 01:04, Kviat pisze:

    migration_2000-2017.png

    /a/a0/Sweden-
    -crime-1976-2016-

    > Wykresy trzeba umieć czytać.

    Jasne że trzeba umieć czytać wykresy jak ty, żeby zanegować że wraz ze
    wzrostem imigracji potroiła się liczba gwałtów.

    > https://en.wikipedia.org/wiki/Crime_in_Sweden

    Zwłaszcza bezczelnym trzeba być żeby twierdzić że migracja nie
    przyczyniła się do wzrostu liczby gwałtów jak w źródele stoi napisane:

    In August 2018, SVT reported that rape statistics in Sweden show that
    _58%_ of men convicted of rape and attempted rape over the past five
    years were immigrants born outside of the European Union

    A w tym nie ma rodzimych europejczyków, co im rodzice przy narodzinach w
    unii dali ahmed na imię.

    Jednym słowem bezczelnie kłamiesz - większość gwałtów w Szwecji
    dokonywanych jest przez "osoby imigranckie".

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!