  • 1. Data: 2024-09-04 10:51:11
    Temat: Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 03 Sep 2024 22:45:02 +0200, A. Filip wrote:
    > https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-abw-kontra-te
    rroryzm-w-internecie-rzad-zmienia-przepisy,nId,77721
    63#crp_state=1

    Agencji

    > A gdzie jest odpowiedzialność *finansowa* Skarbu Państwa za
    > "nienależycie zasadne" decyzje Pierwszego Cenzora RP3?
    > Nie tylko zwrócenie poniesionej szkody ale i kara finansowa
    > za zmuszenie do _udanego_ ciągania po sądach?

    Przecież juz został.

    > Jak widzę co UK podciągają pod paragrafy terrorystyczne to nie jestem
    > zdolny uwierzyć że w RP te przepisy nie będą (znacząco) "nadużywane".

    www.nczas.com

    O, działa. Odblokowali, czy mam dzis dobrego VPN ?
    Chyba vpn/proxy, bo i www.rt.com mi działa.

    J.

  • 2. Data: 2024-09-04 22:46:01
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 04.09.2024 o 11:34, A. Filip pisze:

    > Play dalej blokuje zapytania o nczas.com i rt.com na swoich
    > serwerach DNS.

    I bardzo słusznie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2024-09-05 08:25:15
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 05 Sep 2024 00:32:15 +0200, A. Filip napisał(a):

    > ChRL słusznie blokuje wrażą propagandę?

    Bardzo niesłusznie. Ale ty, Filipku nie jesteś w stanie dostrzec różnicy
    pomiędzy "ChRL nęka Ujgurów" a "Ukraińscy faszyści zbombardowali osiedle
    mieszkaniowe". Lub pomiędzy "Izraelscy żołdacy zabili 20 ludzi w szkole"
    a "Rosjanie zbombardowali Instytut wojskowy zabijając 40-tu".
    Dla ciebie blokowanie którejkolwiek z powyższych opinii to źle, a
    tymczasem tylko dwie są prawdziwe i obliczone na informację a dwie są
    celowo wprowadzające w błąd przez mówienie półprawd i sugerowanie
    właściwej reakcji emocjonalnej.
    Świat doprawdy nie jest taki prosty jak ci się wydaje.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 4. Data: 2024-09-05 09:32:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 05 Sep 2024 09:22:20 +0200, A. Filip napisał(a):

    > Sprzedasz to równie łatwo

    Niczego nie sprzedaję a przede wszystkim nie tobie. Piszę to dla innych
    czytających, by mieli do pomyślenia. Co do ciebie, to za cholerę nie
    wiem nigdy o co ci chodzi bo piszesz wyjątkowo niejasno nawet jak na
    standardy dzisiejszego usenetu.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2024-09-05 09:41:15
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 05-09-2024 o 09:32, Jacek Maciejewski napisał:

> [...]
    > czytających, by mieli do pomyślenia. Co do ciebie, to za cholerę nie
    > wiem nigdy o co ci chodzi bo piszesz wyjątkowo niejasno nawet jak na

    Innym sprzedajesz jawne łamanie przez rząd konstytucji i to ten rząd,
    który między innymi na haśle "Konstytucja" dostał władzę. Wszak
    Konstytucja zabrania cenzury prewencyjnej, a taką jest uznaniowe
    blokowanie treści przez urzędnika.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 6. Data: 2024-09-05 10:09:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 5 Sep 2024 09:41:15 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

> [...]
    > który między innymi na haśle "Konstytucja" dostał władzę. Wszak
    > Konstytucja zabrania cenzury prewencyjnej, a taką jest uznaniowe

    Powołaj się na stosowny artykuł, potem pogadamy.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2024-09-05 10:14:05
    Temat: Re: Cenzura PRL blokowała powtarzanie propagandy Goebbelsa o Katyniu? [Was: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3]
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 05 Sep 2024 09:29:38 +0200, A. Filip napisał(a):

    > <ironia> Czyli dobra cenzura za PRL blokowała powtarzania nakierowanej
    > na wzbudzanie emocji propagandy złego Goebbelsa o Katyniu? </ironia>

    Twoja wypowiedź to klasyczny przykład informacji która powinna zostać
    ocenzurowana ponieważ jej zamiarem nie jest poinformowanie o fakcie a
    wzbudzenie określonych emocji wobec określonych podmiotów, z określoną
    korzyścią dla autora.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2024-09-05 10:25:10
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 05-09-2024 o 10:09, Jacek Maciejewski napisał:

    > Powołaj się na stosowny artykuł, potem pogadamy.

    przecież został w wątku nawet przywołany art 54...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 9. Data: 2024-09-05 12:11:29
    Temat: Re: Cenzura PRL blokowała powtarzanie propagandy Goebbelsa o Katyniu?
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 05 Sep 2024 10:33:15 +0200, A. Filip napisał(a):

    > A ty jesteś idiotą

    Wracaj do piaskownicy, hejterze.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 10. Data: 2024-09-05 12:40:40
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 5 Sep 2024 10:25:10 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > przecież został w wątku nawet przywołany art 54...

    Nieprawda, cyt. "cenzura prewencyjna - polegająca na kontrolowaniu
    wszelkich przekazów zanim zostaną one opublikowane i zakazie
    publikowania czegokolwiek bez zgody odpowiedniej instytucji
    cenzurującej."
    To znaczy ze dopóki nie ma nakazu przynoszenia *wszystkiego* do urzędu
    i czekaniu na zezwolenie urzędnika, nie ma cenzury prewencyjnej. Jest
    inna, w oparciu o szereg innch aktów prawnych zarówno międzynarodowych
    jak i krajowych. I całe szczęście, bo inaczej od hejterskich bluzgów i
    kłamstw byśmy się nie opędzili.
    --
    Jacek
    I hate haters.