  • 51. Data: 2024-09-12 12:59:58
    Temat: Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 11 Sep 2024 22:24:57 +0200, io wrote:

    > Ile masz sieci bezprzewodowych w bloku? Sięgają do kolejnego bloku? A

    Kolejnego to juz raczej kiepsko.
    A poza osiedle wyjsc jeszcze trudniej.

    A ilu mieszkanców w bloku musi brać udział, żeby nie stanęło jeszcze w
    bloku?

    > tamten blok do jeszcze innego? Niektórzy ludzie budują rozleglejsze sieci.

    siec osiedlowa/obywatelska na wifi?
    Jest to może jakiś pomysł, ale nie wiem czy już ktoś wpadł.

    Na razie chyba troche trudne - trzeba by troche przerobic routery/AP.

    J.

  • 52. Data: 2024-09-15 12:44:32
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 12.09.2024 o 12:59, J.F pisze:

    > Kolejnego to juz raczej kiepsko.
    > A poza osiedle wyjsc jeszcze trudniej.
    >
    > A ilu mieszkanców w bloku musi brać udział, żeby nie stanęło jeszcze w
    > bloku?

    Jak nie chcą to nie chcą. Ja tylko o tym, że nie to nie musi być jakoś
    bardzo trudne i kosztowne przy obecnym zagęszczeniu sieci bezprzewodowych.

    > siec osiedlowa/obywatelska na wifi?
    > Jest to może jakiś pomysł, ale nie wiem czy już ktoś wpadł.
    >
    > Na razie chyba troche trudne - trzeba by troche przerobic routery/AP.

    Raczej trudne nie jest jak się nie opiera na sprzęcie do zupełnie innych
    celów, np od dostawców internetu. Co jakiś czas pojawiają się konkretne
    inicjatywy, ale jak wyżej, nie wszyscy ludzie chcą. Niektórzy chcą
    kontrolować internet.

    W każdym razie, swoboda wymiany poglądów jest właśnie tym, co zapobiega
    zagrożeniom. Cenzura prowadzi do zubożenia mentalnego.