  • 21. Data: 2024-09-07 13:43:41
    Temat: Re: Cenzura PRL blokowała powtarzanie propagandy Goebbelsa o Katyniu?
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 06.09.2024 o 12:45, alojzy nieborak pisze:

    > Nu a w usiech? Raczej podesłanie jakiemu cwelebrycie małolatów/małolaty
    > w zależności od preferencji. Na razie nagrania sobie leżą, Tramp
    > zapowiada uchylenie rąbka tajemnicy jak dojdzie do wadzy.

    Jesteś typowym przykładem jak bardzo to jest skuteczne. I nie jesteś
    wyjątkowy.

    To zapowiadanie "uchylenia rąbka tajemnicy"... szkodliwości 5G,
    depopulacji chemtrailsami, chipów w szczepionkach, spiskujących
    przywódców państw w pizzerii, imigrantów roznoszących robactwo...
    (wstawić dowolną bzdurę), które są dla normalnego człowieka absurdalne
    już na pierwszy rzut oka, po prostu działa.
    Na sporą część społeczeństwa, ubogą intelektualnie i pozbawioną
    umiejętności krytycznego myślenia, co za tym idzie bardziej skłonną do
    radykalizmów i przejścia od słów do czynów - dlatego to jest tak bardzo
    niebezpieczne.
    Takie indywidua jak Trump (a raczej inteligentniejsi od nich doradcy,
    którym płacą) doskonale sobie zdają z tego sprawę i czerpią garściami.

    Do czasu powstania tzw. środków masowego przekazu, to tylko religiom (i
    tylko niektórym) udało się zbudować na tym fundamencie potęgę władzy i
    bogactwa. I trwało to lata, setki lat.
    Później to przyspieszyło i wykorzystując ten schemat sporo dziwnych
    ludzi zrobiło "karierę" budując ją na takich bzdurach i zwykłych
    kłamstwach. Od pana z wąsikiem - zaczynając od takiego skrajnie
    niebezpiecznego, aż do np. pana Dänikena (ktoś o nim nie słyszał?) -
    czyli na śmiesznym i niegroźnym kończąc.

    Internet przewrócił stolik. Pokazał jasno, że zawsze znajdzie się jakaś
    grupa ludzi, większa, mniejsza, albo całkiem mała, która uwierzy w
    dowolną bzdurę. Wcześniej barierą było dotarcie z taką bzdurą do tej
    konkretnej grupy, która byłaby skłonna w nią uwierzyć. Teraz wystarczy
    ją zamieścić w internecie, a ci ludzie znajdą ją sami i staną się jej
    wyznawcami.
    Jak szybko ją znajdą, to tylko kwestia ilości kasy wyłożonej na tzw.
    "zasięgi".
    Poprą każdego, kto taką bzdurę popiera, albo jej nie zaprzecza. Typowa
    taktyka Trumpa i jemu podobnych - ich spin doktorzy puszczają w eter
    jakiś kretynizm, potem w jakimś "wywiadzie" pada pytanie o ten kretynizm
    i gdy kretynizm uwłacza inteligencji ameby, to udzielają wymijającej
    odpowiedzi (zamiast po prostu zaprzeczyć, albo wyśmiać), albo sugerują,
    że w zasadzie w to nie wierzą, ale... coś tam wiedzą i być może kiedyś
    "uchylą rąbka tajemnicy"... I to działa.

    Metoda oczywiście jest cały czas udoskonalana, kilku ludzi połączyło
    kropki i zdało sobie sprawę, że nie chodzi o zdobycie poparcia jakiejś
    konkretnej grupy oszołomów, wierzącej w jakąś konkretną bzdurę, np.
    wyznawców płaskiej Ziemi, czy Reptilian, każda dowolna jest dobra.
    Bo jedna mała grupa oszołomów, to nadal za mało.
    Wśród wyznawców płaskiej Ziemi są przeciwnicy chipów w szczepionkach, a
    wśród wyznawców chipów w szczepionkach są przeciwnicy płaskiej Ziemi, itd.
    Wystarczy nie zaprzeczać ani jednemu, ani drugiemu, a jedni i drudzy -
    pomimo, że nie lubą się na wzajem - uznają takiego Trumpa (i jemu
    podobnych) za "swojego człowieka". Tworzenie wokół tego "tajemnicy" i
    "światowych spisków" tylko pomaga.
    Genialne w swojej prostocie.

    Rywalizacja tych grup (między sobą - która bzdura jest bardziej
    prawdziwsza, bardziej mojsza od twojsza), to w pewnym sensie zaleta, bo
    podgrzewają atmosferę i robią zasięgi, a łączy ich jedno - 90% z nich,
    to zwolennicy Trumpa - jeśli chodzi o podwórko USA - a dla pozostałych
    10%, to nawet Tramp nie jest zbyt dobry...
    W innych państwach jest podobnie - jak ktoś jest wyznawcą jakieś bzdury,
    to można od razu się założyć, że jest wyborcą tzw. "prawicy" w danym
    państwie (i miłośnikiem Trumpa, albo fiutina...).

    Już kiedyś to wrzucałem na grupę:
    https://pl.wikipedia.org/wiki/QAnon

    https://www.bbc.com/news/53498434
    "President Trump - viewed as a hero by the movement - has stopped short
    of endorsing the conspiracy theory but has described QAnon activists as
    "people who love our country."

    > To to małe piwo, większe cyrki odchodzą wyżej:)

    Serial dokumentalny "Q: Nadchodzi burza" na HBO.
    Może znajdziesz coś o sobie.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 22. Data: 2024-09-07 14:04:35
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-09-07 o 13:43, Kviat pisze:

    > To zapowiadanie "uchylenia rąbka tajemnicy"... szkodliwości 5G,

    O 5G nic nie wiem.

    > depopulacji

    Ale to żadna tajemnica. Obrady klubu rzymskiego z poł. l 70
    +
    https://x.com/BGatesIsaPyscho/status/181538359904820
    4589
    +
    "ż"
    https://groups.google.com/g/pl.pregierz/c/G4bLF3uqbz
    A/m/W8QnAyMWAAAJ

> [...]

    > (wstawić dowolną bzdurę), które są dla normalnego człowieka absurdalne
    > już na pierwszy rzut oka, po prostu działa.

    Ale to nie moje twierdzenia:)

> [...]
    > to można od razu się założyć, że jest wyborcą tzw. "prawicy" w danym
    > państwie (i miłośnikiem Trumpa, albo fiutina...).

    Trza uważać. Z czasem większość niusów się klaruje. Epstejny jeszcze się
    nie wyklarowały.

    Ostatnio wywąchałem jaki handel UA - DE/USA znaczy bogaci płacili UA.
    Uwaga będzie dysonansik, dokument kręcony za czasu peło i puszczony w TV
    też za peło:
    ctrl+v
    procederu pozyskiwania ludzkich organów na Ukrainie. Dziennikarskie
    śledztwo autorów dokumentu wykazuje, że w trakcie obowiązkowej sekcji
    zwłok wycinane są wszystkie części ciała, na które jest popyt handlarzy.
    https://x.com/_JustMr__/status/1798320092247117908 video
    lub
    https://www.rp.pl/film/art5946601-mroczny-handel-cze
    sciami-ciala-w-tvp-1

  • 23. Data: 2024-09-07 14:28:20
    Od: alojzy nieborak <g...@g...com>

    W dniu 2024-09-07 o 14:04, alojzy nieborak pisze:

    > Ale to żadna tajemnica. Obrady klubu rzymskiego z poł. l 70
> [...]

    Plus troszku "ż" i RU propagandy wg. własnego uznania co kto uważa.
    Też świeżynka którą ostatnio odkryłem, przy czym nie życzę UA źle,
    zauważam tylko cyfry i fakty o których piszą twoi fumfle UA i ci z
    okopressów. Od razu napiszę co piszą UA o 15 mln Ukraińców: "nic nie
    szkodzi, sprowadzimy sobie sobie uchodźców".
    Co się rzuca w oczy? Ano 52 mln ukrańców w roku utworzenia Ukrainy i
    prognoza 15 mln Ukraińców. Nie da się tego nie zauważyć.

    ctrl+v
    Prognoza podobno mr.Brzezińskiego opowiedziana ustami premiera UA:
    do 2030r. ukraińcow na UA 20 mln w czasach kiedy ukraińców było 52 mln.

    https://www.youtube.com/watch?v=6EKzus7rGPg 1h 11 min
    lub v. krótka:
    https://www.facebook.com/watch/?v=1440969053254348&r
    ef=sharing od mr.
    Olszańskiego

    Prawda? Nieprawda? RU propaganda?

    PL propaganda 2024:
    cyt
    Do 2100 roku liczba mieszkańców Ukrainy może zmniejszyć się do 15,3 mln,
    co oznacza spadek o ponad 50 proc

    Z "ż" mediów 2023 r:
    Prognozy demografów nie są zbyt pocieszające - szacują obecną populację
    między 28 a 34 mln osób

  • 24. Data: 2024-09-07 15:59:01
    Temat: Re: Szef ABW ma zostać Pierwszym Cenzorem RP3 [Wolność Słusznego Słowa UE podbija RP3]
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    > Dnia Thu, 5 Sep 2024 12:50:29 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):
    > Jeśli np. mam pogląd że Kaczanowski jest durniem, to sobie mogę
    > wydrukować stosowne plakaty i rozwiesić na mieście? :) I jak będziesz
    > dochodził swoich racji skoro primo mleko już się rozlało a secundo ja
    > mieszkam za granicą?

    To nic nie ma do cenzury w internecie ponieważ na mieście jesteś skazany
    na oglądanie wszelkiego syfu reklamowego i ideologicznego a w internecie
    swobodnie wybierasz dotąd dopóki właśnie ktoś Ci tego wyboru nie ograniczy.

    > Niektóre formy cenzury są konieczne, prospołeczne, przyjęte w prawie i
    > obyczaju i powszechnie stosowane. Ty, jak sądzę, cenzurujesz pornhuba
    > wobec swoich dzieci i słusznie.

    To jest kwestia sprawowania opieki nad dziećmi. Chcesz nad dorosłymi
    ludźmi sprawować opiekę? I oni się na to zgadzają?

  • 25. Data: 2024-09-07 17:16:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 7 Sep 2024 15:59:01 +0200, io napisał(a):

    > To jest kwestia sprawowania opieki nad dziećmi. Chcesz nad dorosłymi
    > ludźmi sprawować opiekę? I oni się na to zgadzają?

    Aleś błysnął rozumem! Społeczeństwa pierwszą rolą (o ile nie jedyną)
    jest wzięcie w opiekę słabszych dorosłych przed silniejszymi i robi to
    ono przez wyspecjalizowane agendy jak system prawny który nakazuje i
    zakazuje oraz ściga i karze, opieka medyczna, system emerytur i
    ubezpieczeń. I jak najbardziej, oni nie dość że się zgadzają to jeszcze
    podnoszą bunt jak czegoś tam zabraknie czy nie zadziała.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 26. Data: 2024-09-08 12:16:59
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 07.09.2024 o 16:38, A. Filip pisze:

> [...]
    > [z USA już jest] Od kiedy blokowanie "u siebie" będzie miało jeszcze
    > mniejsze znaczenie? Dla mnie Chiński internet satelitarny jest wyłącznie
    > kwestią jak szybko (kilka czy kilkanaście lat). Dla mnie umacnianie++
    > się na pozycjach które raczej+ dość szybko padną nie świadczy o
    > inteligencji.
    >
    > <cynizm> Będzie jeszcze szybciej jak satelity będą "podwójnego
    > przeznaczenia" czyli także szpiegowskie. </cynizm> Jak się wczytałem
    > jak orbity ma Starlink to odniosłem wrażenie że tak już "może być"
    > bo wydaje się że mogą być dobrane pod kątem łatwości śledzenia zmian w

    To nie jest internet tylko dostęp do internetu. Internet to jest to, co
    łączy między sobą wszystkie hosty a nie tylko te, które z internetu
    czerpią.

    Pytam KIEDY internet będzie wolny. By każdy z każdym mógł się swobodnie
    komunikować a nie tylko korzystać ze zmonopolizowanych usług w których
    właśnie można prowadzić cenzurę. Ludzie mają do tego prawo i ciągle są
    tacy, którzy starają się taką swobodę uzyskać.

  • 27. Data: 2024-09-08 12:22:13
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

> [...]
    > ubezpieczeń. I jak najbardziej, oni nie dość że się zgadzają to jeszcze
    > podnoszą bunt jak czegoś tam zabraknie czy nie zadziała.

    Tylko głupi ludzie zgadzają się na ograniczanie swobody wymiany
    informacji. Bo może ich to jeszcze nie dotknęło albo po prostu nie
    rozumieją, że ta swoboda jest kluczem powszechnego dobrobytu.

  • 28. Data: 2024-09-08 12:25:33
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 07.09.2024 o 13:43, Kviat pisze:
> [...]
    > to można od razu się założyć, że jest wyborcą tzw. "prawicy" w danym
    > państwie (i miłośnikiem Trumpa, albo fiutina...).

    Taka spiskowa teoria?

  • 29. Data: 2024-09-08 13:10:16
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 8 Sep 2024 12:22:13 +0200, io napisał(a):

    > Tylko głupi ludzie zgadzają się na ograniczanie swobody wymiany
    > informacji. Bo może ich to jeszcze nie dotknęło albo po prostu nie
    > rozumieją, że ta swoboda jest kluczem powszechnego dobrobytu.

    Tylko głupcy nie rozumieją że nie ma czegoś takiego jak "ograniczenie
    wymiany informacji". Jest za to np. ograniczenie wymiany informacji
    między dwoma sąsiadami mówiącymi sobie cześć, co słychać a między dwoma
    gangsterami mówiącymi sobie no to dziś o 11 pod jubilerem, tylko bryka
    ma być szybka. Pierwsze jest społecznie niedopuszczalnie, drugie
    pożądane.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 30. Data: 2024-09-08 21:33:45
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 08.09.2024 o 12:16, io pisze:

    > Pytam KIEDY internet będzie wolny.

    Przecież możesz zrobić swój wolny internet.

    Łączysz dwa komputery. Dokładasz trzeci. Potem dołączasz czwarty. Itd.
    Dopóki nie łączysz się z _internetem_, to taki twór nazywamy intranetem.
    Ale z technicznego punktu widzenia, to niczym się nie różni od
    _internetu_. Oprócz oczywiście ilości podłączonych urządzeń.
    Nazwij swoją sieć jak tam sobie chcesz, buduj infrastrukturę i zachęcaj
    ludzi do podłączenia się do twojej wolnej sieci.

> [...]
    > właśnie można prowadzić cenzurę. Ludzie mają do tego prawo i ciągle są
    > tacy, którzy starają się taką swobodę uzyskać.

    Daj znać jak ci idzie, chętnie się podłączę do twojego wolnego internetu
    żeby sprawdzić jak sobie radzisz z zarządzaniem i utrzymaniem tego.
    Bo jak rozumiem, wolny, to również za darmo?

    Pozdrawiam
    Piotr