  • 31. Data: 2008-04-10 09:52:10
    Temat: Re: Audiobooki czy sluchowiska?
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Jan Rudziński napisał:
    > Cześć wszystkim

    > Nie, nie, to w wersji działkowej.
    > Naprawdę niezapomnianym przeżyciem był film wyświetlany z rzutnika na
    > pokrytą sidingiem ścianę domku na działce.

    Phi, bywalem w takich kinach plenerowych nie na dzialce tylko w centrum
    city ;)

    I mozna bylo i piwo i orzeszki zamawiac ;)

  • 32. Data: 2008-04-10 09:53:37
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Maddy napisał:

    > I dlaczego nie ma innych seansów?

    Są, tylko w innych kinach, takich odwiedzanych przez zramolalych tetryków ;)

    > ps. a w domu mam wygodny fotel na który wcześniej nikt nie
    > nasikał/rozlał koli/przykleił gumy, lampkę dobrego cabernet i dźwięk 5/1
    > który nie wbija mi bębenków do czaszki

    Oooo, to alienujesz sie, to to nie mozna nazwac kinem, no chyba, ze choc
    masz popkorn, nawet jesli z mikrofali ;)

  • 33. Data: 2008-04-10 20:37:43
    Od: "Bazyl" <bazyl3[NOSPAM]@go2.pl>

    Mikaichi wrote:

    > No co?
    >
    > Jakby nie bylo to juz jest czesc naszej popkultury (grabiezczo
    > przejetej od najlepszego narodu na swiecie) ;)

    Przejmujcie dalej... :(

    Bazyl [ b...@g...pl ]
    http://prk.artserwis.pl/przeczytane/Grupowicze/Bazyl
    .html
    http://tinyurl.com/pfbmx

  • 34. Data: 2008-04-11 01:30:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Any User pisze:

    > Ty masz może jakiś interes w tym, aby ideologicznie wspierać piractwo?

    Jesteś głupi od urodzenia, czy miałeś może jakiś wypadek?

  • 35. Data: 2008-04-11 01:36:47
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Marcin Debowski pisze:

    > Proponuję ostrożność w formułowaniu kategorycznych osądów :) Kina pewnie
    > nie zastąpi ale DVD i BR jak? Masz tu jakieś osobiste doświadczenia?

    Dodatki, ładna płytka i pudełko, nie wszyscy mają dobre łącze...

    Przy czym DivX o jakości DVD mija się z celem, bo zajmuje mniej-więcej
    tyle samo. Dla mnie zaleta DivX jest taka, że zawartość 10 płyt mogę
    upchnąć na jednej - jeśli mi np. nie zależy na super jakości.

  • 36. Data: 2008-04-11 01:37:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Mikaichi pisze:

    > ...na ktorych sa:
    > a) nieprzewijalne reklamy

    Przestań używać produktów mikrosyfa i działających pod mikrosyfem
    odtwarzaczy, a będziesz mógł przewinąć każdą reklamę.

    > b) filmiki o tym, jak nie powinienem krasc filmu, ktory wlasnie kupilem

    Patrz wyżej.

    > c) zabezpiefczenia zwiazane ze strefami

    Patrz wyżej.

    > d) jakies zabezpieczenia nie pozwalajace mi zgracv filmu na laptop aby
    > miec ich kilka i obejrzec w podrózy...

    Patrz wyżej.

    Ja mogę przewinąć każdą reklamę, każdą demagogię, odtwarzać z każdej
    strefy i zrobić kopię zapasową każdej swojej płyty lub przerobić film z
    DVD na praktycznie dowolny inny format multimedialny.

    I nawet nie musiałem specjalnie szukać oprogramowania - wszystko jest w
    repozytoriach.

  • 37. Data: 2008-04-11 06:25:29
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > Jesteś głupi od urodzenia, czy miałeś może jakiś wypadek?

    Nie, po prostu jestem uczciwy i popieram uczciwość. W przeciwieństwie do
    Ciebie.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 38. Data: 2008-04-11 08:15:49
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Przestań używać produktów mikrosyfa i działających pod mikrosyfem
    > odtwarzaczy, a będziesz mógł przewinąć każdą reklamę.

    Ciekawe. Moj odtwarzacz nie jest od MS a nie przewija mi reklam...

    > Patrz wyżej.

    Automagicznie zniknie obrazajaca mnie tresc z plyty ktora kupilem?

> [...]
    > DVD na praktycznie dowolny inny format multimedialny.
    >
    > I nawet nie musiałem specjalnie szukać oprogramowania - wszystko jest w

    Ale wiesz, ze po za komputerem istnieje wielki piekny swiat, gdzie sa
    terlewizory, odtwarzacze, kina domowe?

  • 39. Data: 2008-04-11 11:36:41
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 10 kwiecień 2008 09:35
    (autor Friedrich
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ftkfua$kmv$1@news.onet.pl>):

    > Jakbyś nie był tak zacietrzewiony zauważyłbyś iż przedmówca podał to
    > jako przykład iż żaden Divx nie zastąpi kina, płyty DVD,

    Raczej żadna płyta nie zastąpi ,,divixa'' bo jakość płyt DVD jest żenująca.
    To w końcu produkt z wczesnych lat 90.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com

  • 40. Data: 2008-04-11 11:42:20
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 11 kwiecień 2008 08:25
    (autor Any User
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ftn08p$ehn$2@opal.icpnet.pl>):

    > Nie, po prostu jestem uczciwy i popieram uczciwość.

    Z tego co się wypowiadałeś na różnych grupach, to raczej popierasz
    nieuczciwość. 99% wydawców jest nieuczciwa, a 80% cen koszmarnie zawyżona i
    skierowana wyłącznie na oskubanie kupującego. Do tego Prawo Autorskie jest
    skonstruowane wadliwie, represyjnie i wspiera wyłącznie duże korporacje z
    kasą, zaś z każdego obywatela (każdego!) robi przestępcę lub go
    represjonuje, z samymi twórcami włącznie. I jedynie niska egzekwowalność
    tego prawa sprawia, że nie siedzimy wszyscy za kratami.

    --
    Tristan
    napisz tu: i...@k...com.pl k...@g...com