  • 1. Data: 2008-04-08 13:12:03
    Temat: Re: Audiobooki czy sluchowiska?
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik A.L. napisał:
> [...]
    rd.googlegroups.com...

    > Zaznaczam ze w razie czego nei tylko postujacy ale i sciagajacy
    > popelnie przestepstwo

    a przyblizysz nam jakie przestepstwo? od razu z odniesieniem do KKarnego?

  • 2. Data: 2008-04-08 19:14:33
    Od: Friedrich <c...@p...onet.pl>

    Mikaichi pisze:

    > a przyblizysz nam jakie przestepstwo? od razu z odniesieniem do KKarnego?

    Można zauważyć iż niektórym ostatnio odbija palma na punkcie
    praw autorskich czego przyczyną zapewne są kłopoty
    finansowe. To się przyczepią do czytania książek w empiku,
    to do nagrywania słuchowisk radiowych. Jasne że głośno
    krzyczą tylko że dystrybucja tylko jest zła ale najchętniej
    wprowadziliby odpłatność za każdorazowy kontakt z dziełem.
    Jednorazowe spojrzenie na "Damę z łasiczką" - 5zł. 5
    spojrzeń w cenie 3 - tylko 3zł. Do tego powinniśmy dążyć?

  • 3. Data: 2008-04-08 19:58:51
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > dziełem. Jednorazowe spojrzenie na "Damę z łasiczką" - 5zł. 5 spojrzeń w
    > cenie 3 - tylko 3zł. Do tego powinniśmy dążyć?

    Tak.

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 4. Data: 2008-04-08 20:01:28
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Any User napisał:

    > Tak.

    A teraz rozwin swoja mysl...

  • 5. Data: 2008-04-08 20:03:32
    Od: Tomasz Radko <t...@i...pl>

    Mikaichi pisze:

    > A teraz rozwin swoja mysl...
    ^^^^
    Aby nie przesadzasz?

  • 6. Data: 2008-04-08 20:05:17
    Od: Mikaichi <m...@v...pl>

    Użytkownik Tomasz Radko napisał:

    > ^^^^
    > Aby nie przesadzasz?

    Podpuszczam ;)

  • 7. Data: 2008-04-08 20:23:30
    Od: Any User <u...@a...pl>

    > A teraz rozwin swoja mysl...

    To proste. Jeśli odnosi się jakąś korzyść, to powinno się za to płacić.
    Inaczej jest to dążenie do socjalizmu.

  • 8. Data: 2008-04-08 20:33:42
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Tue, 08 Apr 2008 22:23:30 +0200, Any User napisał(a):

    > To proste. Jeśli odnosi się jakąś korzyść, to powinno się za to płacić.
    > Inaczej jest to dążenie do socjalizmu.

    To już wiem dlaczego usenet jest bezpłatny ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis - dla Ciebie, dla rodziny ==> http://olgierd.bblog.pl/ <==

  • 9. Data: 2008-04-08 21:10:12
    Od: Friedrich <c...@p...onet.pl>

    Any User pisze:

    > To proste. Jeśli odnosi się jakąś korzyść, to powinno się za to płacić.
    > Inaczej jest to dążenie do socjalizmu.

    Jesli zamówiłem u artysty malarza obraz, zapłaciłem za niego
    jednorazowo to pokazując go innym (sąsiadom)powinienem
    płacić za każdy seans artyście tantiemy? Ale nie - sąsiedzi
    przyszli do mnie w odwiedziny bezinteresownie więc nie
    muszę. Tyle że okazało sie iż podczas tych odwiedzin udało
    mi sie znaleźć kupca na mój samochód - więc jednak spotkanie
    biznesowe czyli należy zapłacić? Nieco... chore.

    Rzecz jasna tam gdzie chodzi o pieniądze dochodzi do tarć -
    osoby na grupie korzystający ze strumyka dochodów z tantiem
    będą bronić własną krwią jak najbardziej restrykcyjnego
    prawa gdyż są zywotnie zainteresowani tym by ten strumyczek
    był jak najszerszy. Nie zmienia to jednak faktu prawo
    autorskie coraz częściej rozstaje się z logiką wchodząc w
    pokrętne koleiny "dojenia konsumentów"

    Choćby - kupując krzesło nabywam - tak mi się wydaje - do
    korzystania z niego jako krzesła ale także do użycia do
    dowolnie wymyślonego przeze mnie celu (podnóżek, drabina,
    części do stołu etc.) Ale kupując np. konsolę PSP nie wolno
    mi do własnych celów zmodyfikować biosu by móc np. ściągać i
    oglądac na niej telewizję. Bo producent w rzeczy za którą
    zapłaciłem mi na to nie pozwala. Chore.

  • 10. Data: 2008-04-08 21:26:14
    Od: Tomasz Radko <t...@i...pl>

    Any User pisze:

    > To proste. Jeśli odnosi się jakąś korzyść, to powinno się za to płacić.
    > Inaczej jest to dążenie do socjalizmu.

    Łomatko... Klasyczny przykład szkodliwości walki z analfabetyzmem.

    pzdr

    TRad