-
1. Data: 2002-11-07 08:37:22
Temat: zwrot zaliczki
Od: mp <l...@p...onet.pl>
Witam.
Chiałbym się Was poradzić co powinienem zrobić mając taki problem.
Moja dziewczyna miała zamiar dokonac zakupu płaszczu zimowego.
W jednym ze sklepów zrwóciła uwage na jednen z płaszczy, ale że nie
była do końca do niego przekonana postanowiła go nie kupować i poradzić
się mojej opini.
Kobieta za ladą widząc zainteresowanie klientki zaproponowła że odłoży
płaszczyk ale ponieważ towar nie będzie wystawiany zaproponowała
zaliczkę w wys 200PLN na którą moja dziewdzyna niestety się zgodziła.
Stwierdziliśmy że jednak płaszcza nie kupujemy i po dwóch dniach
dziewczyna poszła do sklepu w celu odzyskania wpłaconej kwoty.
Właścicielka sklepu nie była skłonna oddac pieniedzy, stwierdziła
że towar zbyt długo nie był dostępny dla innych klientów i należy się
jej za to rekompensata w wysokości 50PLN.
Proszę napiszcie mi co mogę z tym fantem zrobić i ewentualnie na co się
powołać przy rozmowie z właścicielką
z góry dziękuję
Mateusz
-
2. Data: 2002-11-07 09:12:26
Temat: Re: zwrot zaliczki
Od: "Evian" <e...@g...pl>
"mp" <l...@p...onet.pl> wrote in message
news:3DCA2642.2050606@poczta.onet.pl...
> Witam.
> Moja dziewczyna miała zamiar dokonac zakupu płaszczu zimowego.
/ciach/
może na PIH? Albo zadzwonic tam i zapytac co zrobic w takiej sytuacji
Gosia
-
3. Data: 2002-11-10 15:42:24
Temat: Re: zwrot zaliczki
Od: Marek Szapajko <m...@w...pl>
> Proszę napiszcie mi co mogę z tym fantem zrobić i ewentualnie na co się
> powołać przy rozmowie z właścicielką
Na pokwitowanie zaliczki. Jak nie dostałeś to nic nie zrobisz.
--
Marek Szapajko http://www.msj.cad.pl
Ta wiadomość zawiera wyłącznie moje prywatne opinie