eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot zakupionego telewizora plazmowegozwrot zakupionego telewizora plazmowego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.astercity.n
    et!news.aster.pl!not-for-mail
    Date: Wed, 03 Sep 2008 19:20:02 +0200
    From: sebek <j...@w...pl>
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.16 (Windows/20080708)
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zwrot zakupionego telewizora plazmowego
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 30
    Message-ID: <48bec742$0$12122$f69f905@mamut2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Date: 03 Sep 2008 17:20:02 GMT
    NNTP-Posting-Host: 10.83.0.234
    X-Trace: 1220462402 mamut2.aster.pl 12122 10.83.0.234:3569
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:551818
    [ ukryj nagłówki ]

    witam

    zakupiłem telewizor plazmowy Samsunga w sklepie internetowym. chcialem
    odebrac go osobiscie, jednak z uwagi na rozmiary nie udalo mi sie (nie
    miescil sie w samochodzie) - odebralem tylko fakture natomiast sprzet
    dostarczyl mi sprzedawca. za darmo, z uwagi ze pudelko bylo nie w
    najlepszym stanie. bedac w lokalu sprzedawcy mialem mozliwosc obejrzenia
    towaru ale nie skorzystalem.

    po rozpakowaniu i ogledzinach w domu okazalo sie ze telewizor ma wade
    wynikajaca najprawdopodobniej z niedokladnosci wykonania - jest to skaza
    na krawedzi ekranu i szklanej jego obudowy. zglosilem to sprzedawcy,
    ktory stwierdzil ze samsung moze nie uznac wady za kwalifikujaca do
    wymiany, gdyz nie powoduje ona pogorszenia jakosci towaru. okazalo sie
    przy okazji ze gwarancja telewizora nie jest realizowana w Polsce.

    telewizor byl wyjmowany z pudla i podlaczany do kablowki. podczas
    rozpakowywania uszkodzilem pudlo.

    czy moge skorzystac z prawa zwrotu towaru bez podania przyczyny?
    po lekturze http://www.federacja-konsumentow.org.pl/story.php?st
    ory=75
    stwierdzam, ze tak, a sprzedawca moze mnie obarczyc jedynie kosztami
    zwiazanymi ze zniszczeniem pudla.

    tak naprawde zalezy mi na wymianie egzemplarza, jednak licze sie z
    negatywna odpowiedzia. czy piszac do sprzedawcy z propozycja wymiany i
    grozac ewentualnym zwrotem nie strzelam sobie w kolano?

    pozdrawiam
    seba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1