  • 1. Data: 2012-11-28 22:11:30
    Temat: zwrot utraconych korzyści - zabezpieczenie
    Od: JAG <n...@m...mnie.pl>

    Cześć,

    czy jeśli w umowę wpisze, że moja odpowiedzialność za szkody u klienta
    ogranicza się do straty, jaką tenże poniósł w wyniku mojego błędu, to
    jestem zabezpieczony przed roszczeniem o rekompensatę utraconych korzyści?

    W moim wzorze umowy jest taki właśnie zapis, ale nowy klient chce go
    usunąć (czyli dodać mi utracone korzyści do ew. roszczeń).

    O tyle to dla mnie ważne, że jeśli ten zapis nie gwarantuje
    zabezpieczenia, to nie warto się o to kłócić na początku współpracy.

    Dzięki za pomoc
    JAG