  • 1. Data: 2009-12-19 22:08:17
    Temat: zwrot towaru zakupionego w sklepie - ale z katalogu
    Od: "Tom" <p...@i...pl>

    Witam,

    Moja Kochana zakupiła kuchenkę wrozamet w lokalu przedsiębiorcy, ale wybraną
    z katalogu producenta. Towaru tego nie było na sklepie. Został dostarczony
    dzień później na wskazany adres.Czy istnieją podstawy do zwrotu
    nienaruszonego towaru? Niby w lokalu... ale nie miała możliwości zapoznania
    sie osobiście... pod jaki paragraf można to podczepić??

    Pozdrawiam
    Tomasz

  • 2. Data: 2009-12-19 23:12:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tom pisze:
> [...]
    > nienaruszonego towaru? Niby w lokalu... ale nie miała możliwości zapoznania
    > sie osobiście... pod jaki paragraf można to podczepić??

    Możliwość zwrotu dotyczy sytuacji zawarcia umowy poza siedzibą firmy.

    Gdzie została zawarta umowa?

  • 3. Data: 2009-12-19 23:15:12
    Od: "Tom" <p...@i...pl>

    > Gdzie została zawarta umowa?

    W sklepie (lokalu przedsiębiorcy). Ale o tym pisałem.
    pzdr.

  • 4. Data: 2009-12-19 23:52:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tom pisze:

    > W sklepie (lokalu przedsiębiorcy). Ale o tym pisałem.
    > pzdr.

    To było pytanie retoryczne.