  • Data: 2005-12-01 08:53:33
    Temat: zwrot kaucji za wynajmowane mieszkanie???
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W 2002 r. wynajmując mieszkanie wniosłem kaucję zgodnie z art.6 ustawy
    o ochronie praw lokatorów... (Dz.U. z 2001 Nr 71. poz.733 w wysokości
    ówczesnego 12-to miesięcznego czynszu dla przykładu 12x50 zł.=600 zł
    Obecnie wykupiłem mieszkanie i chciałbym otrzymać zwrot wpłaconej
    kaucji.
    Czy dobrze rozumiem, że zgodnie z art. 6 ust. 3 ww. ustawy powinienem
    dostać zwrot równy iloczynowi krotności (12) wpłaconego czynszu i
    aktualnie obowiązującej stawki w chwili zwrotu dla przykładu 250 zł.
    czyli 12 x 250 = 3000 zł.
    Nadmieniam, że chcą mi zwrócić kaucję powiększoną tylko o odsetki z
    rachunku na jakim była przechowywana.

    --
    Pozdrawiam AdamS