  • 11. Data: 2006-07-30 12:01:04
    Temat: Re: zwierzęta w bloku
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Ciekawe jak wyglada kaganiec chodzacy po lesie :P

  • 12. Data: 2006-07-30 12:16:23
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    > Nawet w prywatnym ogrodzonym lesie? :-)
    >

    > --
    > Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    > /SPRZĄTAM PO MOIM PSIE/
    A skąd wiesz że ona prowadza psy do prywatnego lasu. Albo do cudzego lasu.
    Zreszta nie ma niczyich lasów. Bo nawet jak coś jest niczyje to i tak jest
    czyjeś. Tomek

  • 13. Data: 2006-07-30 12:50:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    [edymon] wrote:

    > A jak na wszystkie pytania odpowiedz brzmi: TAK?

    To wielkie oklaski i bardzo lubię tego psa oraz jego właściciela :)

    A co do kotków, to jeśli faktycznie są zaniedbywane (mają brudno i są
    zarobaczone) to jak ktoś inny wpominał, są odpowiednie instytucje, które
    się zajmują karygodnie zaniedbywanymi zwierzętami.

  • 14. Data: 2006-08-04 12:16:29
    Temat: Odp: zwierzęta w bloku
    Od: "news" <n...@n...pl>

    Ja znam człowieka ktory wyłapał do worka koty i wywiozl na wioske i w tej
    chwili jest spokoj. Koty sa szczesliwe a ludzie maja spokoj. Jak nie
    poskutkuje to zawsze moze kotek pasc..

  • 15. Data: 2006-08-05 13:57:32
    Temat: Re: Odp: zwierzęta w bloku
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    news wrote:
    > Ja znam człowieka ktory wyłapał do worka koty i wywiozl na wioske i w tej
    > chwili jest spokoj. Koty sa szczesliwe a ludzie maja spokoj. Jak nie
    > poskutkuje to zawsze moze kotek pasc..

    Ty też możesz paść, wiesz o tym?

  • 16. Data: 2006-09-17 03:26:24
    Od: Jarosz<j...@w...pl>

    > Towarzystwo Opieki Nad Zwierzetami albo cos takiego. Wezwac policje +
    > weterynarza, zglaszajac ze facet zaniedbuje zwierzeta, przez co de facto
    > podpada pod znecanie sie nad nimi. Niewlasciwa opieka + pasozyty = koty aus
    > schronisko.
    >
    > Pozdrawiam,
    >
    > Tiger

    jak psy są szczepione to raczej nic im nie grozi. Koty sa pożyteczne i z
    pewnością nie drapią karoserii. A facet, podejrzewam, nie znęca się nad kotami
    bo by od niego uciekły. Koty są bardzo wierne, ale nie do tego stopnia żeby
    tolerowały znęcanie się nad nimi. Gość po prostu zapewnia im dach nad głową,
    jakieś wyżywienie i picie - a pewnie nie ma kasy na nic więcej. Może by mu tak
    jakoś pomóc, co? Bo szykanowanie go nic nie da - bedzie miał nowe koty skoro je
    kocha. A schronisko dla kotów /psów, ludzi itp/ to dopiero tortura, chociaż
    pewnie je tam zaszczepią. Ludzie obudźcie się - nie zyjemy sami na tej
    planiecie jeszcze na szczęście, ale tendencje do plastikowo-szklanej czystości
    do tego prowadzą.
    Jarosz

    -> http://usenet.pomocprawna.info