  • 1. Data: 2003-10-21 19:21:42
    Temat: zus
    Od: "kowboy" <k...@W...icpnet.pl>

    Czy istnieje mozliwosc aby kasa plynaca z pensji do zusu wplywala na
    prywatne konto lub prywatne ubezpieczenie emerytalne??

    --
    Pozdrawiam Kowboy
    howuser&userid=39053

  • 2. Data: 2003-10-21 19:58:34
    Temat: Re: zus
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    Użytkownik "kowboy" <k...@W...icpnet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy istnieje mozliwosc aby kasa plynaca z pensji do zusu wplywala na
    > prywatne konto lub prywatne ubezpieczenie emerytalne??

    Kowboj, a skąd ty przyjechałeś?
    W Polsce te pieniądzę które wpłacasz do zusu, zostały już dawno obiecane
    komuś innemu i te osoby ich oczekują jak kania dżdżu. No chyba że myślisz o
    koncie jakiegoś staruszka, czy inwalidy - ale to chyba też nie - bo by mu
    się w głowie od tego bogactwa poprzewracało. ;)

    pzdr

  • 3. Data: 2003-10-22 17:46:15
    Od: "kowboy" <k...@W...icpnet.pl>

    Użytkownik "_Mark_" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Kowboj, a skąd ty przyjechałeś?

    A mieszkam sobie w tym naszym chorym panstwie juz troche latek..

> [...]
    > koncie jakiegoś staruszka, czy inwalidy - ale to chyba też nie - bo by mu
    > się w głowie od tego bogactwa poprzewracało. ;)

    No i zastanawiam sie czy istnieje jakakolwiek mozliwosc zachowania swoich
    pieniedzy, coby mnie to panstwo z nich nie okradalo, a na koniec jeszcze jak
    dozyje emeryturki dadza mi z tego zupelne "resztki" za ktore nie bede w
    stanie pociagnac kilku dni.
    Przykra rzeczywistosc naszego panstwa. Az czasami odechciewa sie
    wszystkiego.

    --
    Pozdrawiam Kowboy
    howuser&userid=39053

  • 4. Data: 2003-10-22 18:25:14
    Od: klawy <k...@3...net>

    Dnia Wed, 22 Oct 2003 19:46:15 +0200, kowboy napisał(a):

> [...]
    > stanie pociagnac kilku dni.
    > Przykra rzeczywistosc naszego panstwa. Az czasami odechciewa sie

    a pomysl sobie ze za pare latek bedziesz utrzymywal 2 staruszków bo
    bedzie wiecej osob starszych niz pracujących

    --
    www.dieta-optymalna.info
    www.adico.pl - aukcje

  • 5. Data: 2003-10-22 18:32:22
    Od: "_Mark_" <s...@o...pl>

    > No i zastanawiam sie czy istnieje jakakolwiek mozliwosc zachowania swoich
    > pieniedzy, coby mnie to panstwo z nich nie okradalo

    To pocieszające że jeszcze ktoś się zastanawia.:)
    Może tu znajdziesz jakieś pomysły:
    http://www.korespondent.pl/index.php?go=3&p1=1325

    pzdr