    From: "Grzegorz Z." <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: "zostawić niemowlę w szpitalu" - teoria a praktyka.
    Date: Thu, 06 Oct 2005 03:23:24 +0200

    (to samo co na p.s.r. ale BEZ cross-postingu)

    Pamiętacie być może tą sprawę sprzed tygodnia - ogłoszenie wyroku w
    sprawie "Diabła" - mordercy swojego dziecka ze Szczecina ?

    http://www.glosszczecinski.pl/apps/pbcs.dll/article?
    AID=/20050930/MAIN/50930007

    Tak właśnie sobie przeglądałem gazety sprzed tygodnia przed ich
    wyrzuceniem na makulaturę i przykuł mój wzrok fragment relacji z całej
    sprawy:

    "Aleks od początku był dzieckiem niechcianym. Przyszedł na świat jako
    wcześniak po sześciu miesiącach ciąży. Ważył niecałe 3 kilogramy. Przez
    kilka tygodni leżał w inkubatorze. Rodzice odwiedzili go w szpitalu
    kilka razy. Pielęgniarki i lekarzy dziwiło ich zachowanie. Nigdy nie
    dotknęli dziecka i nie wzięli na ręce. Potem przestali przychodzić.
    Odebrali go ze szpitala dopiero po interwencji policji. W domu zaczął
    się koszmar małego Aleksa."

    Jak to jest, że personel szpitala widział, że w "zachowaniu rodziców coś
    jest nie tak" a mimo to nie zainteresowali się całą sprawą - no cóż,
    pewnie mało zarabiają i im się nie chciało.

    Bardziej jednak zaintrygowała mnie owa "interwencja policji" - co to
    właściwie znaczy? Że policjanci zasugerowali owym ludziom, że lepiej
    zrobią jak zabiorą swoje dziecko do domu? Skoro nie byli tym wcześniej
    zainteresowani i zabrali je "dopiero po interwencji policji" - czy to
    czasem nie wygląda dziwnie?

    Przecież ponoć można swoje dziecko w szpitalu zostawić i ponoć nikt nie
    robi żadnych problemów - a tu nagle łup - Policja interweniuje i każe
    zabrać dziecko.

    Coś tu mi się nie zgadza z tą "interwencją" ?

    --
    Nie wyobrażaj sobie, że opłaca się ukrywać fakty.
    Pewnego dnia z pewnością wyjdą one na jaw.