  • 61. Data: 2005-09-19 17:59:57
    Temat: Re: zostałem obrażony
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Sama sobie to słowo wymyśliłaś, gdybyś uwałsnie czytała to zauważylabyś
    > zapewne to czegonie zauważyłaś.
    > Ja użyłem słowa "podpioł" a nie "pioł" jeśli twój zakres słownictwa
    > tegonie obejmuje to dodam ci kilka odmian
    > podpiąć, podpinać, oraz bliskoznazne; podłączyć, dołączyć
    > itp. w twoim przypadku polecam jednak jakąś dodatkową szkołę

    Dziwne uczucie. Nie wiem czy się smiać czy niesmaczyć, jak widze gdy taki
    indolent poucza innych na okolicznośc edukacji...

    pdr
    Olo

  • 62. Data: 2005-09-19 18:03:22
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > i to tak razacych jakie popelnia 10 latek.

    Podyskutowałbym. Nie jestem jeszcze tak stary i pamiętam jak mając 7 lat
    pisałem swoje pierwsze dyktanda w podstawówce - nie było mowy o tak
    kardynalnym idiotyźmie lingwistycznym jak u tego pajaca.

    pdr
    Olo

  • 63. Data: 2005-09-19 18:17:59
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Sam z handlem mam do czynienia i
    > są pewnie zasady w postępowaiu, więc sankcja dyscyplinarna w tej
    > sytuacji sie nalezy.

    Heh synuś, zrozum że kupowanie lizaków w przyszkolnym kiosku to nie to samo ;-
    )

    pdr
    Olo

  • 64. Data: 2005-09-19 18:25:43
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Hmm, gość się oczywiście zachował nieprofesjonalnie i niegrzecznie, ale
    > zastanawiam się, jak ty się musiałeś zachowywać, że takie słowa padły.

    Zapewne dokładnie tak jak to obserwujemy na załączonym obrazku. Dziwię się że
    nie zarobił od tego gościa w zęby.

    pdr
    Olo

  • 65. Data: 2005-09-19 21:39:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Beniamin wrote:

    > Hmm, gość się oczywiście zachował nieprofesjonalnie i niegrzecznie, ale
    > zastanawiam się, jak ty się musiałeś zachowywać, że takie słowa padły.

    Sądząc po tym, co tutaj ten troll critu prezentuje, to tamten i tak
    okazał się aniołem w ludzkiej skórze powstrzymując się od uduszenia tego
    przygłupa ;)

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 66. Data: 2005-09-19 22:52:07
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Przemek R... napisał(a):

> [...]
    > itp. w twoim przypadku polecam jednak jakąś dodatkową szkołę"
    >
    > znajdź mi słowo "podpioł" w slowniku sjp.pwn.pl

    Może sam najpierw dostosuj się do swojej rady, zacznij pisać poprawnie a
    dopiero potem pouczaj innych.

  • 67. Data: 2005-09-19 23:15:34
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Przemek R... napisał(a):

    > sadzac po jego postach pewnie potraktowal sprzedawce jak "szmate" ktora ma
    > zrobic to co
    > sobie klient zazyczy.
    >
    > P.

    Pewnie tam byłeś wszystko widziałeś i możesz obiektywną opinię wystawić.
    Widocznie cię tam nie zauważyłem, chowałeś się przed czymś?

  • 68. Data: 2005-09-19 23:17:19
    Od: Critu <k...@w...pl>

    SQLwysyn napisał(a):

    > Użytkownik "Critu" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > I masz kontakt z klientami? Obrażasz wszystkich naokolo, nie potrafisz
    > sie po polsku poprawnie wyrażac.
    >
    > Takiego handlowca bym wyrzucil z miejsca - bedac na miejscu twego szefa.

    Ty za to potrafisz. Przeczytaj co napisałeś. A nawiasem mówiąc wskaż mi
    osobę, którą obraziłem pierwszy?

  • 69. Data: 2005-09-19 23:19:52
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):
    > In the darkest hour on Mon, 19 Sep 2005 13:07:33 +0200,
    > Critu <k...@w...pl> screamed:

    > Co to jest dyslekcja? Niedostateczny brany udział w lekcjach?

    Przeczytaj zdanie napisane przez ciebie. Ani ładu, ani składu.
    Widocznie ty również masz "Niedostateczny brany udział w lekcjach"

  • 70. Data: 2005-09-19 23:22:10
    Od: Critu <k...@w...pl>

    Kaja napisał(a):

    > Jeśli napisałeś z bykiem, bo "podpioł" (pisze się "podpiął), to dlaczego
    > teraz udajesz takiego mundrego, ale nie przeprosisz za byka?

    Ciekawe czy ty przeprosisz za swojego. (pisze się mądrego)