eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozobowiązania firmy a oferta konsultantazobowiązania firmy a oferta konsultanta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !us.feeder.erje.net!news.alt.net!news.astraweb.com!border5.newsrouter.astraweb.
    com!not-for-mail
    Date: Mon, 10 Aug 2015 10:37:21 +0200
    From: JaceK <JaceK@wu_pe.pe_el>
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zobowiązania firmy a oferta konsultanta
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 7
    Message-ID: <55c862c4$0$24506$c3e8da3$f6268168@news.astraweb.com>
    Organization: Unlimited download news at news.astraweb.com
    NNTP-Posting-Host: ed831967.news.astraweb.com
    X-Trace: DXC=]cE`d?:=Eh9JQj]j1AWO\;L?0kYOcDh@:iG=^N1I\oS;cTbO5NF?kN>l9B_G1R=S=7a;9`FX
    n9S95DeTDMAFj@B19amE]I<RdE?1Mkb`]ZF75=
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:749664
    [ ukryj nagłówki ]

    Konsultant w przedstawianiu konkretnej oferty telekomunikacyjnej
    potwierdził w e-mailu dostępność usługi X w tej ofercie. Po kupnie
    okazało się, że usługi X nie ma. Czy jako konsument mogę domagać się
    zrealizowania oferty przedstawionej przez konsultanta tj. aktywacji
    usługi X zgodnie z przedstawioną ofertą?

    JaceK

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1