    From: "ello" <p...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zniesienie współwłasności nieruchomości - pytanie
    Date: Tue, 2 Sep 2008 22:04:54 +0200

    Witam grupowiczów,

    mam pytanie związane ze zniesieniem współwłasności nieruchomości (działki
    rolnej). W akcie notarialnym jest zapis ułamkowy, współwłaściciele sa zgodni
    co do podziału - przeszkodą jest gmina która nie ma planu zagospodarowania i
    będzie to trwało, trwało.....być może nawet 2 lata. Dlatego sprawę chcemy
    załatwic w sądzie.

    Mamy juz prawie gotowy pozew do sądu ale zastanawia mnie jeszcze jedna
    rzecz: czy do takiego pozwu powinienem załączyć projekt podziału?
    Jak ewentualnie miałby on wyglądac? Czy taki projekt mozna sporządzzić
    samemu na mapie działki (xero), czy musi sie wypowiedziec na ten temat np.
    geodeta? Czy poza mapą musi byc jakiś szczegółowy opis, charakterystyka
    nieruchomości.
    A może o sposobie podziału będzie mowa dopiero na rozprawie? Jak to wygląda
    bo nikt kompetentny nie potrafi mi udzielic takiej informacji.

    I jeszcze jedno: czy wystarczy jeden pozew czy wszyscy współwłaściciele
    muszą składać swoje? Słysze dwie wersje: że wystarczy jeden, inna wersja:
    kazdy uczestnik.

    Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieje że mi pomożecie
    Krzysiek