  • Data: 2004-05-31 11:43:51
    Temat: znęcanie - dowód w postaci nagrania audio
    Od: "Kamil D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Parę dni temu nagrałem w bloku mojej dziewczyny nagrałem fragment awantury
    domowej (ojciec znęca się nad córka) www.kamil.gsi.pl/nagranie.wav ,
    przeraziło mnie co tam się dzieje, nagranie zrobione na klatce przez
    podwójne drzwi! Sytuacja powtarza się co kilka dni, niestety sąsiadki
    mieszkające obok nie chcą mieć z tym nic wspólnego, nie będą zeznawać, nie
    chcą tego nigdzie zgłaszać, oprócz nich nie ma żadnych świadków lub osoby te
    udają że nie są niczego świadome. jedynym dowodem jest to nagranie i wlaśnie
    w tym momencie zwracam się do was, czy takie nagranie jest jednoznacznym
    dowodem, czy to wystarczy aby np. sąd skazał tego człowieka? W ogóle gdzie
    mam to zgłosić? Na policje? Znając życie oleją zagadnienie...

    Kamil D.
    k...@g...pl
    gg# 1328918