  • 1. Data: 2004-11-09 00:53:44
    Temat: zmiany w umowie?
    Od: "thxaa" <t...@o...pl>

    Witam
    Ucze sie w Szkole Informatycznej 3 semestr. Przy zapisie na pierwszy semestr
    podpisalem umowe, w ktorej bylo napisane, ze czesne mam wplacac do 20stego
    kazdego miesiaca. Dzis na tablicy ogloszen wyczytalem, ze "zgodnie z Umowa
    czesne trzeba zaplacic do 16.11" gdyz pozniej beda naliczane odsetki.

    Moje pytanie jest takie: czy jest to zgodne z prawem?
    Zadnej innej umowy poza w/w nie widzialem i zadnej innej nie podpisywalem.
    W tresci podpisanej umowy jest punkt:
    "Szkola moze indywidualnie ustalic inny termin platnosci czesnego."
    Czy takie ustalenia moga byc wprowadzane ustnie, czy tylko pisemnie?
    Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
    Tom