  • 1. Data: 2005-08-29 17:33:22
    Temat: zmiana umowy ubezpieczeniowej
    Od: marxjo <m...@p...pl>

    Witam!

    Zapisalem sie do towarzystwa ubezpieczeniowego np w styczniu gdzie obowiazywala
    mnie umowa ubezpieczeniowa i warunki wyplaty odszkodowań A.
    Dopiero po zlozeniu wniosku o odszkodowanie (pobyt w szpitalu) dostalem
    odpowiedz odmowna odnosnie wyplaty odszkodowania. Dlaczego ?

    Otóż w miedzyczasie zaklad ubezpieczajacy ktorego nazwa zaczyna sie na All.. :)
    zmienil warunki wyplat odszkodowac i za mojpobyt juz mi sie nie nalezy
    odszkodowanie.

    Jak w takim przypadku wygladaja moje roszczenia ? Przeciez kazda zmiana wymaga
    pisemnej zgody, badz poinformowania mnie o zainstnialej zmianie, a tu nagle
    dowiaduje sie ze "cos zmienili" !
    Jak tak mozna ? Czy maja prawo odmowic mi wyplaty odszkodowania ?
    Czy dobrze rozumiem, ze gore bierze tutaj KC ? Jesli tak, to co on mowi... :)

    Dzieki za wszelkie odpowiedzi, bo chce sie odwolac od decyzji