  • 21. Data: 2009-05-04 12:38:07
    Temat: Re: zmiana nazwiska a zmiana dokumentow
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la>

    Órzytkownik "castrol" napisał:
    > Zgodnie z prawem musi sie zameldowac tam gdzie mieszka. Rozliczanie
    > podatkow nie ma nic wspolnego z zameldowaniem. PITa sklada sie w urzedzie
    > skarbowym wlasciwym dla miejsza zamieszkania.

    polska prawa głupia s prawa:O(
    miejsce zamieszkania to kolejny nasz bubel prawny, ale mniejsza o to, wiec
    jeśli ktoś miejsca zamieszkania nie posiada to gdzie składa pita?:O)

  • 22. Data: 2009-05-04 13:50:20
    Od: tomasz karśnicki <t...@w...pl>

    gargomel pisze:

    > polska prawa głupia s prawa:O(
    > miejsce zamieszkania to kolejny nasz bubel prawny, ale mniejsza o to,
    > wiec jeśli ktoś miejsca zamieszkania nie posiada to gdzie składa pita?:O)

    Jeśli nie posiada miejsca zamieszkania i nie można ustalić miejsca
    ostatniego zamieszkania, urzędem właściwym jest "urząd właściwy dla m.
    st. warszawy - dzielnica śródmieście"
    :)
    tomasz

  • 23. Data: 2009-05-04 13:51:10
    Od: spp <s...@o...pl>

    gargomel pisze:

    > polska prawa głupia s prawa:O(
    > miejsce zamieszkania to kolejny nasz bubel prawny, ale mniejsza o to,
    > wiec jeśli ktoś miejsca zamieszkania nie posiada to gdzie składa pita?:O)

    A co to znaczy "nie posiada miejsca zamieszkania'?

    --
    spp

  • 24. Data: 2009-05-04 14:24:15
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la>

    Órzytkownik "tomasz karśnicki" napisał:
    > Jeśli nie posiada miejsca zamieszkania i nie można ustalić miejsca
    > ostatniego zamieszkania, urzędem właściwym jest "urząd właściwy dla m. st.
    > warszawy - dzielnica śródmieście"

    to jak, gość mieszka pod krakowem i ma do wardzawy pita skłądać?:O)
    acha, nie myl pojęcia potocznego mieszkać z pojęciem prawnym "miejsce
    zamieszkania", bo mieszkać można mieć gdzie (u żony/męża, ciotki, babki,
    hotelu, nawet w wynajętym kieszkaniu, a nawet własnym) nie znaczy to że
    miejsce to jest miejscem zamieszkania:O)
    po prostu urzędasy za mało roboty mieli (za dużo etatuf) i musieli wymyślić
    coś nowego niż miejsce zameldowania:O(

  • 25. Data: 2009-05-04 16:29:25
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    spp pisze:

    > A co to znaczy "nie posiada miejsca zamieszkania'?

    Mozna byc bezdomnym.

    Jacek Kustra

  • 26. Data: 2009-05-04 17:37:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "castrol" <j...@w...wp.pl> napisał w wiadomości
    > Mozna byc bezdomnym.

    Można również prowadzić tzw. wędrowniczy tryb życia - jak dawniej Romowie
    (a i teraz czasem).

  • 27. Data: 2009-05-04 19:04:40
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    gargomel pisze:

> [...]
    > hotelu, nawet w wynajętym kieszkaniu, a nawet własnym) nie znaczy to że
    > miejsce to jest miejscem zamieszkania:O)

    Jeśli się tam mieszka, to jest to miejsce zamieszkania.

    --
    Liwiusz

  • 28. Data: 2009-05-04 19:06:46
    Od: Rafal M <r...@g...com>

    On 4 Maj, 14:38, "gargomel" <s...@d...la.la> wrote:

    > polska prawa głupia s prawa:O(
    > miejsce zamieszkania to kolejny nasz bubel prawny, ale mniejsza o to, wiec

    Miejsce zamieszkania (a nie zameldowania) jest np w prawo jazdy (kurka
    jak to sie odmienia? W prawym jezdzie).

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 29. Data: 2009-05-04 19:34:38
    Od: "gargomel" <s...@d...la.la>

    Órzytkownik "spp" napisał:
    > A co to znaczy "nie posiada miejsca zamieszkania'?

    a co to znaczy posiadać miejsce zamieszkania?:O)

    na przykład pobyt bez zamiaru stałego pobytu (czy jakoś tak, poczytaj
    definicję miejsca zamieszkania bo ja teraz nie pamiętam dokładnie:O)

  • 30. Data: 2009-05-04 20:16:07
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    gargomel pisze:

> [...]
    > miejsce to jest miejscem zamieszkania:O)
    > po prostu urzędasy za mało roboty mieli (za dużo etatuf) i musieli wymyślić

    A ja mysle ze Ty jestes leniem i nie chcialo Ci sie sprawdzic, gdzie w
    takim wypadku taki ktos mialby skladac swoje zeznanie podatkowe. A jest
    to napisane dosc jasno, nawet w samym picie.

    Jacek Kustra