  • 1. Data: 2006-10-17 07:22:25
    Temat: zmiana mieszkania a neostrada - inny wariant
    Od: robin <k...@o...pl>

    w grudniu ubiegłego roku zamówiłem neostrade (promocja mistrzowska).
    Tydzień temu dostałem wypowiedzenie umowy najmu lokalu mieszkalnego gdzie
    neostrada z telefonem była zainstalowana. nie mam nowego stałego miejsca
    zamieszkania a tam gdzie czasowo zamieszkuję nie mogę sobie przenieść
    neostrady mimo, że są możliwości techniczne (własciel nie wyraził zgody).
    Czy w takim przypadku przy rozwiązaniu umowy będe musiał zapłacić
    telekomunikacji karę, czy też jest możliwosc takiego rozwiązania
    (powołania takich okoliczności wypowiedzenia) umowy aby uniknąć haraczu na
    rzecz TP.

  • 2. Data: 2006-10-17 16:21:31
    Temat: Re: zmiana mieszkania a neostrada - inny wariant
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Tue, 17 Oct 2006 09:22:25 +0200, robin <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    >telekomunikacji karę, czy też jest możliwosc takiego rozwiązania
    >(powołania takich okoliczności wypowiedzenia) umowy aby uniknąć haraczu na
    bylo - szukaj w archiwum. regulamin swiadczenia uslugi powszechnej
    (telefonu) tp stanowi ze umowa wygasa z chwila utraty prawa do lokalu.
    Ty prawo utraciles - poinforumuj tp o tym. Umowa neostrady stanowi ze
    wygasa z chwila wygasniecia umowy o telefon.

    Opieram sie o stare regulaminy, dzis wraz z faktura dostalem nowy ale
    nie czytalem jeszcze :)

    WAM
    --
    Sprzedam: www.nasprzedaz.pl
    Wynajme: www.nawynajem.pl

  • 3. Data: 2006-10-20 20:09:31
    Od: m...@g...com

    WAM wrote:

> [...]
    > wygasa z chwila wygasniecia umowy o telefon.
    >
    > Opieram sie o stare regulaminy, dzis wraz z faktura dostalem nowy ale

    Pobieżnie czytając wychodzi na to że to dalej działa tak jak działało.

    p. m.