  • 1. Data: 2002-08-13 21:32:44
    Temat: złozyłem sprzeciw od nakazu zapłaty
    Od: "Tobis" <n...@n...com.pl>

    Jak dowiedzieć się co się z tym dzieje. Czy wystarczy pójść do sądu i
    powiedzą? czy trzeba czekać, czekać, czekać i raz jeszcze czekać.

  • 2. Data: 2002-08-14 09:56:21
    Temat: Re: złozyłem sprzeciw od nakazu zapłaty
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik Tobis <n...@n...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:ajbtst$oa0$...@n...tpi.pl...
    > Czy wystarczy pójść do sądu i powiedzą?

    Tak.
    Ty podasz sygnaturę sprawy a pani w sekretariacie powie ci coś w rodzaju
    "akta są u sędziego". I będziesz wiedział dalej tyle samo. No, ale co
    szkodzi zapytać?

    Alek