  • 1. Data: 2009-04-08 14:43:03
    Temat: zlikwidowana spolka cywilna - obowiazywanie umow
    Od: "A." <...@...com>

    Jak wyglada sytuacja gdy spolka cywilna ma zawarte z innym podmiotami umowy
    terminowe (z okreslonym czasem obowiazywania) , natomiast zostaje
    rozwiazana? (z wyboru wspolnikow badz z koniecznosci np. z powodu smierci
    jednego ze wspolnikow)

    Czy zawarte wczesniej umowy sa nadal wazne?

  • 2. Data: 2009-04-08 15:05:07
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    A. wyskrobał(a):
> [...]
    > powodu smierci jednego ze wspolnikow)
    >
    > Czy zawarte wczesniej umowy sa nadal wazne?

    Należałoby zacząć od prostego pytania: czy spółka cywilna może zawierać
    umowy?

    --
    .B:artek.

  • 3. Data: 2009-04-08 16:22:50
    Od: "A." <...@...com>

    > Należałoby zacząć od prostego pytania: czy spółka cywilna może zawierać
    > umowy?

    Mam na mysli umowy zawarte poprzez jednego wspolnika w imieniu spolki.
    Oczywiscie wiem, ze sc nie ma osobisci prawnej, tak wiec de facto taka umowa
    zawierana jest przez wspolnikow.

    Nie jestem jednak pewny tej kwestii, stad pytanie

  • 4. Data: 2009-04-08 17:52:30
    Od: ".B:artek." <m...@n...ma.i.nie.bylo.pl>

    A. wyskrobał(a):
> [...]
    > taka umowa zawierana jest przez wspolnikow.
    >
    > Nie jestem jednak pewny tej kwestii, stad pytanie

    Wydaje mi się, że umowy obowiązują nadal pozostałych wspólników z osobna.

    --
    .B:artek.