  • 31. Data: 2007-10-07 06:37:12
    Temat: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał

    > to drugie jest dobre :)

    Wręcz przeciwnie. O ile pierwsze może mieć sens to drugie nie ma go na
    pewno.

  • 32. Data: 2007-10-07 06:38:39
    Temat: Re: Dokumenty kierowcy.
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Spelot" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nie doczytałeś, że nieposiadanie dokumentów też jest powodem
    > uniemozliwienia.

    > Niestety takie jest prawo. Przy nieposiadaniu "papierka" policjant ma
    > prawo
    > uniemożliwić kierowanie pojazdem. W jaki sposób ? - decyzja należy do
    > policjanta.

    Aha i tu jest "PIS" pogrzebany bo podejmuje dezyzje. Mam 5km do domu kurna
    a tu takie numery zaznaczam
    zatrzymanie drogowe rutynowe z nudów chyba, auto rocznik 2006 błysk, oc ac.
    zapiete pasy zero zero alkoholu jazda wolna bo teren zabudowany zreszta nie
    bylo pomairu zadnego
    Ot tak wyszedl z poloneza pomachał czerwoną pałką To podją taką decyzje że
    wywołała takie emocje i problemy

    PabloGT

  • 33. Data: 2007-10-07 06:40:08
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Alek wrote:
    > Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał

    > Wręcz przeciwnie. O ile pierwsze może mieć sens to drugie nie ma go na
    > pewno.
    na jakiej podstawie przeprowadzono rekwizycję samochodu?

  • 34. Data: 2007-10-07 06:40:34
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    wiadomości news:fe9usi$jss$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał

    > Wręcz przeciwnie. O ile pierwsze może mieć sens to drugie nie ma go na
    > pewno.

    dlatego napisałem ze dobre :)

    PabloGT

  • 35. Data: 2007-10-07 07:01:42
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    > nie wezme bo go nie mam zgubiło sie na zasadzie prawa marfiego i co mam
    > teraz zrobić jak jezdzić trzeba !!!???

    U nas w USA po prostu by cie aresztowali i doechciało by sie

  • 36. Data: 2007-10-07 07:03:47
    Od: "Spelot" <s...@o...pl>

    Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > bylo pomairu zadnego
    > Ot tak wyszedl z poloneza pomachał czerwoną pałką To podją taką decyzje że

    Niestety, tak to w życiu bywa. Czasami ma się pecha.
    Najlepiej strzelić dobre piwo w miłym towarzystwie i jak najszybciej
    zapomnieć o sprawie.

  • 37. Data: 2007-10-07 07:34:40
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    Ls wrote:
    > To teraz wiesz dlaczego wiekszosc ludzi uwaza gliniarzy za tępe pały.

    Ale... masz jakieś wsparcie, prawda?

    > Pozdr,
    > Ls.

    Takoż -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 38. Data: 2007-10-07 07:43:16
    Od: "Szerszen" <s...@t...pl>

> [...]

    wlasnie cos podobnego mialem napisac

    nic nie pisales o tym gdzie byl drugi gliniarz, jesli nie bylo go bezposrednio
    przy waszej rozmowie, tylko siedzial w samochodzie lub byl dalej,to juz jest
    plus dla ciebie

    druga sprawa zorientuj sieczy pomoc drogowa ktora odcholowala twoj samochod, ma
    podpisana z komenda jakas umowe, jesli nie todrugi punkt dla ciebie

    jesli tak to mozesz narobic gliniarzowi kolo dupy, po pierwsze ze sugeorwal ze
    jakdasz mu w lape to nie odcholuje samochodu, a po drugie, ze widziales jak
    dostal kase odlaweciarza i dlatego sie tak zdenerwowales

    niech teraz i on sie tlumaczy

  • 39. Data: 2007-10-07 08:09:57
    Od: "PabloGT" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Karoll" <k...@w...plNOSPAM> napisał w wiadomości

    > U nas w USA po prostu by cie aresztowali i doechciało by sie

    Tiaa, u was w USA to jest taki burdel ze az mi sie na torsje zbiera kazdy
    kwit muszą spawdzić w centrali bo wszytko podrobione. Panowie i Panie w tym
    USA Wami Chiny rządzą niestety!!!

    powodzenia i oby was omineły pola ryżowe

    PabloGT

  • 40. Data: 2007-10-07 08:33:16
    Od: "MT" <s...@d...null>

    Problem jest tego rodzaju ze barany ktore ta ustawe wprowadzaly w zycie
    zamiast napisac ze do prowadzenia pojazdu wymagane sa uprawnienia napisali
    ze prawo jazdy czyli papier.

    Calkiem normalna sprawa w tym debilnym kraju.