  • 11. Data: 2003-05-28 19:52:32
    Temat: Re: zebranie wspólnoty
    Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "K-2" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:bb32g4$7nv$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Na poprzednim zebraniu uchwalono (małą większością głosów) remont jednej
    > klatki , druga klatka chce teraz to unieważnić.

    Niech zgodnie ze statutem i ustawa przygotuje projekt uchwaly i zarzada
    glosowania nad nią.

    > Ale to wszystko co ja tu opisuję niema żadnego znaczenia, chodzi o to co
    > zrobić gdy na zebraniu
    > nie można uchwalić porządku obrad bo żadna ze stron niema 50% a jest duża
    > ilość nieobecnych.

    Moge pisac tylko ze swojego przykładu. Obowiązuje tylko ten porządek obrad,
    który wczesniej został dostarczony (7 dni przed zebraniem) do mieszkancow. I
    tylko te uchwaly sa glosowane, ktore były w porzadku obrad.

    Prawo zwołania WZW ma 10% ogółu właścicieli, ktorzy proponuja porządek
    obrad. Jest to zapis z ustawy.

    > Wydaje mi się , że należy przerwać zebranie i zebrać głosy pozostałe
    > indywidualnie obchodząc nieobecną na zebraniu resztę i dopiero wtedy
    wznowić
    > zebranie. Ale nie mam pewności.
    > dwaKa

    IMHO nalezy sprawdzic co mowi Wasz statut. U nas takie cos nie byłoby
    mozliwe (przerywanie zebrania itp.). Z drugiej strony gdyby taka wojna u
    nas, to ta jedna klatka blyskawicznie zebrałaby 10% podpisów i wojna
    zaczełaby sie od poczatku :-(

    Obawiam sie, ze na koncu przegranej stronie zostaje sąd.

    Pozdrawiam,

    Karol

  • 12. Data: 2003-05-29 03:10:23
    Od: "K-2" <b...@i...pl>

    > Prawo zwołania WZW ma 10% ogółu właścicieli, ktorzy proponuja porządek
    > obrad. Jest to zapis z ustawy.
    >

    > Karol
    >
    >Proponowany porządek obrad musi zostać przegłosowany.

    dwaKa