  • 11. Data: 2005-06-20 20:00:33
    Temat: Re: zebnranie "po godzinach pracy" czy to możliwe ?
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    KrzysiekPP napisał(a):

    > Art 128.

    Z tego artykułu to nie wynika.

    Raczej art. 151 (3) kp, choć nie jest to takie oczywiste.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 12. Data: 2005-06-20 20:02:43
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Który artykuł kodeksu pracy?

    128 i 151

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 13. Data: 2005-06-20 20:03:48
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Raczej art. 151 (3) kp, choć nie jest to takie oczywiste.

    Uprzedziles mnie o jakies 30 sekund ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 14. Data: 2005-06-20 20:10:31
    Temat: uznajemy że to polecenie pracy I CO DALEJ ...
    Od: l...@v...pl

    Możę wystąpić do pracodawcy o wyjaśnienie w stylu "co autor miał na myśli" nie
    można bowiem wykluczyć, że interpretując to polecenie (wywieszone w gablocie i
    skierowane do ogółu nie do Kowalskiego i Igrekowskiego) jako ogólne polecenie
    pracy w dniu wolnym od pracy, żę może ono w skrajnych przypadkach naruszać KP
    (praca w nadgodzinach kobiet w ciąży) czy też naruszać art 8 kp (praca w
    nadgodzinach matki samotnie wychowującej dzieck, która odbiera je z przedszkola
    w soboty)

  • 15. Data: 2005-06-20 20:41:04
    Temat: jak nie chcesz pracy stracicc to idz na nie i nie marudz
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>