  • 1. Data: 2006-04-03 13:07:53
    Temat: zażalenie / apelacja
    Od: niedoinformowany<a...@o...pl>

    W jaki sposób mogę odwołać się do postanowienia Sądu Okręgowego w sprawie
    oddalenia zażalenia na postanowienie sądu rejonowego?
    Z góry dziękuję za odpowiedź.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-04-03 13:42:48
    Temat: Re: zażalenie / apelacja
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    niedoinformowany napisał(a):

    > W jaki sposób mogę odwołać się do postanowienia Sądu Okręgowego w sprawie
    > oddalenia zażalenia na postanowienie sądu rejonowego?

    A uważasz że ile razy możnaby sie odwoływać?
    Na szczęście zapewne już nie możesz się odwołać.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    "Gdy nie wiemy czegoś w ogóle, bądź wiemy mało - jesteśmy skłonni do
    podstawiania uczuć w miejsce rozumu"

  • 3. Data: 2006-04-03 15:39:09
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    > A uważasz że ile razy możnaby sie odwoływać?
    > Na szczęście zapewne już nie możesz się odwołać.

    a kasacja???

  • 4. Data: 2006-04-03 15:45:21
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Maverick31 napisał(a):
    > a kasacja???

    jeśli już to skarga kasacyjna
    może przysługuje, a może nie...

    KG

  • 5. Data: 2006-04-03 19:05:54
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl>

    > jeśli już to skarga kasacyjna
    > może przysługuje, a może nie...
    >
    > KG

    Genialne.:)
    Jeden mowi, ze nie mozna, a drugi, ze moze mozna... widac wasza swiatlosc i
    blyskotliwosc.:) Choc moze blyskopodobnosc.:)
    Milego dnia.:D

  • 6. Data: 2006-04-03 19:28:34
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "Maverick31" <m...@W...o2.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "kam" <#k...@w...pl#> napisał w wiadomości

    > Genialne.:)
    > Jeden mowi, ze nie mozna, a drugi, ze moze mozna... widac wasza swiatlosc
    > i blyskotliwosc.:) Choc moze blyskopodobnosc.:)

    nie kompromituj sie i lepiej poczytaj przepisy
    od niektorych postanowien przysluguje skarga a od innych nie

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-04-03 19:41:00
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Maverick31 napisał(a):

    > Genialne.:)
    > Jeden mowi, ze nie mozna,

    Czytaj uważnie. Wcale nie powiedziałem że nie można, tylko że zapewne
    nie można :)