  • 1. Data: 2002-04-09 17:24:09
    Temat: zastepcze mieszkanie, komu sie nalezy?
    Od: "Anna Paczuska" <a...@m...Uni-ao.gwdg.de>

    Witam,
    stalam sie wlascicielem domu na wsi i dzialki budowlanej oraz gruntow
    ornych.
    W drewnianym starym domu mieszka malzenstwo, zameldowane tam przez
    poprzedniego wlasciciela.(brat) Malzenstwo z dziecmi posiada obok dzialke
    budowlana z wylanymi juz fundamentami wlasnego domu. Jednakze po smierci
    mojego brata, zaprzestali budowac swoj dom i zaczeli remontowac wtedy
    jeszcze niczyj dom, bo byla sprawa sadowa w toku.
    Czy ja jako wlasciciel musze zapewnic im mieszkanie zastepcze, jesli nie
    chce aby oni tam mieszkali?
    Jakie mam srodki prawne, aby pozbyc sie tych lokatorow z mojej wlasnosci

    Pozdrawiam
    Anna