  • Data: 2005-07-14 12:54:42
    Temat: zaprzeczenie ojcostwa
    Od: "e_gazeta" <emil0604@wywal_to.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Potrzebna porada w sprawie mającej odbyć sie rozprawy o zaprzeczenie mojego
    ojcostwa.
    Pozostaje nadal w związku małżeńskim z powodem ( żona ), nie jesteśmy od
    wrzesnia 2003 razem, w sierpniu 2004 żona urodziła córkę.
    Ja mieszkam w Warszawie, żona w okolicach Żywca, i tam ma odbyć sie
    rozprawa. W rozprawie bierze udział świadek - biologiczny ojciec dziecka.

    Czy jest możliwość nie ponoszenia kosztów i niedogodności związanych z
    przejazdem i sprawą, jak dla mnie dosyć daleka i kosztowna wyprawa, i
    złożenia zeznania, pisma, wniosku do sądu gdzie odbywa sie rozprawa lub za
    pośrednictwem sądu w Warszawie. Co powinno sie tam znaleść i w jakiej formie
    można to zrobić.