    From: Krzysztof Czuma <c...@p...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: zaplata - pytanie
    Date: Thu, 29 Aug 2002 00:18:35 +0200

    Dzien dobry,

    Mam taki problemik: zaplacilem NASKowcom w terminie za domene (ltd.pl)
    wskazujac w tytule zaplaty numer faktury i nazwe domeny. Dzis mi te domene
    wylaczyli.

    Urzedasek z NASK oswiadczyl, ze zaplate faktycznie dostali, w tytule jest
    numer faktury i nazwa domeny, ale oni na to leja, poniewaz ksieguja
    zaplaty wg najstarszych zaleglosci. I policzyli sobie za zupelnie inny,
    nie uznawany przeze mnie dlug.

    Czy ja sie myle, ze NASK narusza art.451 Kodeksu Cywilnego, czy tez w
    gaszczu istniejacych przepisow jest cos, co im daje prawo do swobodnej
    oceny za co ja place?

    Krzysztof Czuma