  • 11. Data: 2003-10-25 15:12:20
    Temat: Re: zapis rozmowy telefonicznej.
    Od: Arek <a...@e...net>

    poreba rzecze:
    > Mnie, ja za bilety płacę.

    Okradłby Cię jakby Ci zabrał bilet.
    A tak to tylko dopuścił się nadużycia.
    Równie dobrze ja mogę powiedzieć, że mnie okradłeś bo Twój bilet nie pokrywa
    całości kosztów działania komunikacji a za resztę ja zapłaciłem choć jej
    nie używam.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 12. Data: 2003-10-25 15:25:42
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    Użytkownik "Arek" <a...@e...net> napisał w
    wiadomości news:bndmg0$qfd$2@news.onet.pl

    > I niby kogo okradł?

    To jest pośrednie okradanie tych którzy uczciwie
    za te przejazdy płacą. Dlaczego?, dlatego, że m.in.
    tacy gapiarze dają do rąk przewoźników argumenty
    do podwyżek cen za "nieopłacalne" przewozy.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Rozłożenie dowolnego urządzenia na części jest proste,

  • 13. Data: 2003-10-25 15:35:27
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

    > Równie dobrze ja mogę powiedzieć, że mnie okradłeś bo Twój bilet nie
    pokrywa
    > całości kosztów działania komunikacji a za resztę ja zapłaciłem choć jej
    > nie używam.

    I w tym momencie po raz pierwszy zgadzam sie z Arkiem :)

    --
    Zaloz prywatne forum:
    http://forum.onet.pl

  • 14. Data: 2003-10-25 15:40:51
    Od: poreba <d...@p...com>

    Arek <a...@e...net> popełnił 25 paź 2003 na pl.soc.prawo utwór

    > Okradłby Cię jakby Ci zabrał bilet.
    > A tak to tylko dopuścił się nadużycia.
    Jak Ci wcisnę fałszywe pieniądze to Cię nie okradnę, tylko oszukam?
    Jak przyjmę od Ciebie pieniądze na apartament, kamienicy nie wybuduję,
    zwieję z kasą do kraju w rejonie zapalnym na Bliskim Wschodzie,
    to oczywiście że Cię nie oszukam - jak przecież tylko nadużycia popełniam.

    Jak uciekasz bez płacenia z mojej taksówki to też mnie nie okradasz?
    (aha, już łapię Ty tylko: wyłudzasz przewóz) ;)))

    PS. zapoznałem się z różnicowaniem występków i zbrodni w kk

    --
    pozdro
    poreba

  • 15. Data: 2003-10-25 15:55:51
    Od: Arek <a...@e...net>

    Andrzej_K. rzecze:
    > To jest pośrednie okradanie tych którzy uczciwie
    > za te przejazdy płacą. Dlaczego?, dlatego, że m.in.
    > tacy gapiarze dają do rąk przewoźników argumenty
    > do podwyżek cen za "nieopłacalne" przewozy.

    W takim razie każdy kto jeździ komunikacją, na którą biorą z moich
    podatków jest złodziejem.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 16. Data: 2003-10-25 15:56:44
    Od: Arek <a...@e...net>

    poreba rzecze:
    > Jak Ci wcisnę fałszywe pieniądze to Cię nie okradnę, tylko oszukam?

    Tak. Oszukasz mnie.

    > Jak przyjmę od Ciebie pieniądze na apartament, kamienicy nie wybuduję,
    > zwieję z kasą do kraju w rejonie zapalnym na Bliskim Wschodzie, to
    > oczywiście że Cię nie oszukam - jak przecież tylko nadużycia popełniam.

    Nie. To nie jest naużycie tylko oszustwo.

    > Jak uciekasz bez płacenia z mojej taksówki to też mnie nie okradasz?
    > (aha, już łapię Ty tylko: wyłudzasz przewóz) ;)))

    Zależy.

  • 17. Data: 2003-10-25 16:41:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Teoretycznie oczywiście mogli ją nagrać. W praktyce, jeśli poinformujesz
    ich pisemnie o przedawnieniu roszczeń, to w ten sposób sprawa zostanie
    zamknięta.

  • 18. Data: 2003-10-25 18:34:53
    Od: "Wirtualna" <p...@s...com>

    Użytkownik "peppe" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > W sumie to nikt mi na pytanie nie odpowiedzial.
    Uznanie roszczenia (podobnie jak wniesienie powodztwa) wstrzymuje bieg
    przedawnienia. Jezeli sie juz przedawnilo, to jest przedawnione i przy
    roszczeniu mozna na przedawnienie powolac.
    pozdrawiam
    Wirtualna

  • 19. Data: 2003-10-25 19:13:48
    Temat: Re: [ot] zapis rozmowy telefonicznej.
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    d...@p...com news:Xns941FB32E08BB7dmicfgpolboxcom@22.7.19.17

    > PS. zapoznałem się z różnicowaniem występków i zbrodni w kk

    Arni ma z tym duzy problem ostatnio, zreszta sam sie doupuszca roznych
    karalnych czynow (lub robi to ktos kto sie pod niego podszywa od miesiaca,
    mowi jego glosem, odbiera jtego telefon sluszbowy w jego firmie itd ;))

    http://www.raf256.com/arnold/ - arnold buzdygan - pieniacz internetowy ;)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 20. Data: 2003-10-25 22:20:58
    Od: "peppe" <p...@w...pl>

    > Teoretycznie oczywiście mogli ją nagrać. W praktyce, jeśli poinformujesz
    > ich pisemnie o przedawnieniu roszczeń, to w ten sposób sprawa zostanie
    > zamknięta.

    A jak takie pismo powinno wygladac. Poprosze o jakies porady , moze jakis
    link do wzorow pism sie znajdzie.

    Z gory dziekuje.